باینری آپشن یا Fix Contract در آلپاری

اف اکس اینوست > مقالات > باینری آپشن یا Fix Contract در آلپاری

در این ویدئو آموزش جامع باینری آپشن یا Fix Contract در بروکر آلپاری رو آموزش خواهید دید.

باینری آپشن چیست ؟

باینری آپشن (به انگلیسی Binary Option) یک ابزار سریع وآسان و کاربردی در فارکس است که با استفاده از آن می‌توانید پیشبینی کنید که قیمت یک دارایی در یک بازه زمانی کوتاه به چه سمت و سویی خواهد رفت.

با استفاده از این ابزار می‌توانید سهام شرکت‌ها، قیمت بیت‌کوین، نرخ تبدیل دلار/بیت کوین و یا حتی قیمت طلا را پیش‌بینی کنید.

بازه پیش‌بینی‌ها در باینری آپشن تنها می‌تواند به کوتاهی 60 ثانیه باشد؛ پس با استفاده از آن می‌توانید در روز چندین معامله خوب و سود آور در انواع بازارهای جهانی داشته باشید.

انواع آپشن‌ها

در Binary Option انواع گزینه‌های مختلف برای پیش‌بینی قیمت وجود دارد. ساده‌ترین و محبوب‌ترین آن همان حالت بالا/پایین است.

در ادامه برخی از انواع روش‌های پیش‌بینی را مشاهده خواهید کرد:

  • بالا/پایین (Up/Down یا High/Low): معمول‌ترین راه نمایش نتایج باینری آپشن است که به شما می‌گوید که آیا قیمت بالاتر و یا پایین‌تر از قیمت فعلی خواهد بود.
  • خارج/داخل محدوده (In/Out) : در این حالت یک محدوده قیمتی تعیین می‌شود و با توجه به تاریخ مورد نظر به شما گفته می‌شود که آیا قیمت در پایان این تاریخ در خارج از این محدوده بوده و یا داخل آن خواهد ماند.
  • لمس یا عدم لمس قیمت (Touch/No Touch): در این حالت قیمت‌ها سطح‌بندی می‌شوند و کاربران باید حدس بزنند که آیا قیمت در یک سطح خواهد ایستاد یا خیر. اگر حدس درست باشد شما سود کرده و اگر به سطح مورد نظر نرسد در پول شما تغییری ایجاد نخواهد شد؛ حتی اگر قیمت بالا رفته باشد.
  • نردبان (Ladder): این حالت مثل بخش بالا/پایین عادی است؛ اما با این تفاوت که قیمت‌هایش از پیش‌تعیین شده سطح‌بندی می‌شوند و پرداخت می‌تواند در آن‌ها صورت گیرد.

توجه : معاملات باینری آپشن با وجود قانونی بودن فوق العاده خطرناک بوده و ریسک بالایی دارد. البته اتحادیه اروپا در اواخر سال ۲۰۱۸ معاملات باینری آپشن را ممنوع کرده و به همین دلیل شرکت های کمی وجود دارند که خدمات باینری آپشن را ارائه می دهند .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پاسخ دهید

Index