بررسی جامع ربات معاملاتی Kucoin

اف اکس اینوست > ارزدیجیتال > بررسی جامع ربات معاملاتی Kucoin

ایده انجام معاملات به صورت خودکار در واقع بسیار جذاب است. بالاخره چه کسی از جریان نقدی غیرفعال لذت نمی برد؟ یک ربات معاملاتی می تواند برای این منظور برنامه ریزی شود، اساساً دارایی ها را زمانی که قیمت ها پایین است بخرد، و زمانی که قیمت ها بالا می رود، بفروشد. منطقی است که بگوییم یک ربات معامله گر کریپتو بهتر از یک معامله گر انسانی عمل می کند، اما با یک نقص اساسی: هنوز باید توسط انسان “راه اندازی” شود و باید منطق معاملاتی را از کارشناسان خبره در زمینه کدنویسی و تجارت کریپتو به ارث ببرد. در این مقاله همراه ما باشید تا با ربات kucoin آشنا شوید.

ربات کوکوین

ربات تجاری KuCoin چیست؟

KuCoin امروزه یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است و این شرکت ادعا می‌کند که از هر ۴ معامله‌گر ارز دیجیتال، ۱ نفر از طریق خدمات خود، سکه‌ها را معامله کرده‌اند.

برای انجام یک تجارت سودآور، نشستن در مقابل صفحه کامپیوتر و حفر نمودارهای رمزنگاری همیشه سخت است. با این حال، این مشکل با توسعه ربات های معاملاتی کریپتو حل شده است. اکنون سرمایه گذاران باید دستوراتی را بر روی ربات بگذارند و به آرامی بنشینند. با کمک هوش مصنوعی و الگوریتم، ربات های معامله گر به طور خودکار زمان مناسب برای معامله را تشخیص می دهند و آن را برای شما انجام می دهند. .

ربات Kucoin برای اولین بار در اوایل سال 2021 معرفی شد و از آن زمان تاکنون تحت ارتقاهای مختلف قرار گرفته است تا در حال حاضر 6 استراتژی به شرح زیر ارائه دهد، که استراتژی Grid کلاسیک همچنان مورد علاقه من است، زیرا در آزمون زمان و نوسان قیمت مقاومت کرده است.

  • تعادل مجدد پویا Dynamic Rebalancing
  • شبکه بی نهایت Infinity Grid
  • شبکه حاشیه Margin Grid
  • DCA (میانگین هزینه دلار)
  • شبکه آینده Futures Grid
  • شبکه کلاسیکClassic Grid

اصطلاحات توضیح داده شد

ما نگاهی به اصطلاحاتی که معمولاً در ربات‌های معاملاتی با آن‌ها مواجه می‌شوند، با استفاده از شبکه کلاسیک به عنوان مثال زیر خواهیم داشت.

آربیتراژ

به تعداد معاملات انجام شده اشاره دارد. با استفاده از مثال سکه AAVE، ربات شبکه نقطه ای تعداد مشخصی سفارش خرید و فروش را در شبکه ایجاد کرده است که با دستیابی به آن قیمت، اجرا می شود. این ربات در 24 ساعت گذشته 41 معامله انجام داده است که تعداد کل معاملات از زمان شروع ربات در 24 روز پیش تاکنون به 1092 رسیده است.

Grid Profits

به سود حاصل از خرید ربات با قیمت پایین و فروش بالا اشاره دارد که اساساً دستورات شبکه را مطابق بالا اجرا می کند.

PNL شناور (سود و زیان)

تفاوت قیمت بین میانگین قیمت خرید دارایی و ارزش فعلی بازار دارایی مذکور است.

به عنوان مثال ارز دیجیتال X در بالا، زمانی که قیمت X از 3 USDT به 10 USDT افزایش یافت، ربات سفارش فروش را با 4 USDT، 5 USDT، 6 USDT، 7 USDT، 8 USDT، 9 USDT و 10 تکمیل خواهد کرد. USDT به ترتیب برای گرفتن سود. بلافاصله پس از کاهش قیمت به 4 USDT، ربات سفارش خرید را با 9 USDT، 8 USDT، 7 USDT، 6 USDT، 5 USDT و 4 USDT انجام می دهد. به این ترتیب، میانگین قیمت خرید X اکنون (10+3)/2 = 6.5USDT است.

سود کل

به سادگی منعکس کننده اضافه شدن PNL شناور و سود شبکه است – این مقدار واقعی سود است که اگر ربات در آن لحظه بسته شود، محقق می شود.

Grid APR

نرخ سود سالانه تولید شده توسط شبکه را نشان می دهد. در حالی که APR (زیر APR شبکه) صرفاً APR کلی ربات است، با در نظر گرفتن سودهای تولید شده توسط شبکه و PNL شناور – این به طور کلی با شرایط بازار بهبود می یابد.

قیمت های فعلی و ورودی به خودی خود توضیح می دهند.

اما در مثالی از ربات تجاری AAVE که در بالا نشان داده شده است، قیمت ورودی کاهش یافته است، زیرا سرمایه گذاری اضافی پس از ایجاد اولیه ربات انجام شده است، بنابراین قیمت ورودی اولیه باطل می شود. این یک استراتژی است که می تواند در زمان افت بازار انجام شود تا سود حاصل از خرید پایین افزایش یابد.

یک قاتل نوسانات

نوسانات بخشی ذاتی ارز دیجیتال است. هنگامی که قیمت ها در جهت های نامطلوب نوسان می کنند، به همان اندازه هیجان را به همراه دارد. با ربات‌های معاملاتی Kucoin، سود ایجاد شده توسط ربات‌ها در برابر نوسانات محافظت می‌کند و درجه خاصی از بافر را در برابر ضررهای ناشی از استهلاک قیمت دارایی ایجاد می‌کند.

ربات تجاری زیر را با استفاده از SOL به عنوان مثال در نظر بگیرید، که طولانی‌ترین ربات تجاری من در kucoin تاکنون است. من ابتدا 4 ماه پیش وارد معامله شدم، زمانی که قیمت SOL نسبتاً بالا بود و 205 USDT بود.

با ربات تجاری Kucoin درآمد غیرفعال کسب کنید

تنوع بخشیدن به منابع درآمد یکی از اولین توقف‌ها در مسیر استقلال مالی است. اگر موفق به کسب درآمد غیرفعال از منابع مختلف شوید، از نظر مالی انعطاف پذیرتر خواهید بود و بحران ها و نوسانات بازار آنقدر دردسر ایجاد نمی کند. ربات Kucoin یک منبع عالی برای درآمد غیرفعال است. به محض اینکه آن را راه اندازی کردید، ربات کار را برای شما انجام می دهد. از آنجا به بعد همه چیز به رفتار بازار بستگی دارد.

سوالات پرتکرار

هزینه های مربوط به آن چیست؟

Kucoin هیچ هزینه ای برای ایجاد یا نگهداری ربات ها دریافت نمی کند. فقط کارمزد معاملاتی که مبلغ 0.08٪ است.

چند ربات را می توانم به طور همزمان اجرا کنم؟

10 ربات

آیا ربات تجاری کوکوین قابل اعتماد است؟

به طور کلی، ربات تجاری Kucoin را می توان قابل اعتماد توصیف کرد. درست مانند هر ربات تجاری دیگری، آنچه را که گفته شده انجام می دهد. بنابراین، عملکرد آن در درجه اول به تنظیمات انتخاب شده و به حرکات بازار در طول دوره انتخاب شده بستگی دارد. با این حال، ربات از تنظیمات پیچیده خاصی که برای ربات‌های پیچیده‌تر رایج است، مانند استراتژی Martingale پشتیبانی نمی‌کند.

حداقل میزان سرمایه گذاری چقدر است؟

این بسته به محبوبیت، تقاضا و ارزش بازار از سکه به سکه دیگر متفاوت است. سکه های با سقف کوچکتر حداقل سرمایه گذاری کمتری دارند که می تواند تا 40 USDT باشد.

آیا می توانید با ربات های معاملاتی ضرر کنید؟

اگر بازار پایین بیاید قطعا بله. با این حال، این اغلب موقتی است، زیرا افت یک فرصت خرید برای ربات است، مگر اینکه یک سقوط گسترده در بازار باشد، که در این صورت ممکن است ضررها از سود بیشتر شود.

آیا می توانم از ربات معاملاتی کریپتو در همه شرایط بازار استفاده کنم؟

متأسفانه خیر – اگر قیمت به سرعت افزایش یا کاهش یابد، استفاده از یک ربات بی اثر می شود و در برخی موارد بی سود می شود. این ربات اگر در بازارهای نوسان یا خنثی استفاده شود بسیار مؤثر است – سپس می تواند خرید و فروش کند و این روند را تکرار کند.

اگر قیمت از محدوده ربات بالاتر یا پایین تر حرکت کند چه اتفاقی می افتد؟

با در نظر گرفتن BTC / USDT به عنوان مثال، اگر قیمت مرز بالایی ربات شما را بشکند، تمام بیت کوین فروخته می شود و شما با USDT واقعی باقی خواهید ماند. اگر قیمت از مرز پایین تر عبور کند، تمام سفارش های خرید بیت کوین به طور کامل اجرا می شوند. برگه های ربات برای بازگشت قیمت، سفارشات را در محدوده تعیین شده می فروشد. در هر دو سناریو، ربات بیکار می شود و زمانی که قیمت به محدوده پذیرفته شده بازگردد، فعالیت خود را از سر می گیرد. از طرف دیگر، محدوده قیمتی که ربات در آن فعالیت می کند می تواند متناسب با شرایط بازار پویا تنظیم شود.

چگونه تعداد شبکه ها بر سود تأثیر می گذارد؟

تعداد شبکه‌های موجود در محدوده قیمت شما مستقیماً بر درصد درآمد هر شبکه تأثیر می‌گذارد. تعیین مقدار بهینه به سبک معاملاتی و بودجه شما بستگی دارد. اگر ترجیح می دهید معاملات مکرر را با درصد سود کم انجام دهید و احتمال تکمیل سفارشات را تضمین کنید – تعداد شبکه ها را افزایش دهید. در صورتی که بودجه شما محدود است یا می‌خواهید درصد سود بیشتری را در هر شبکه دریافت کنید که احتمال پر شدن سفارشات شما کاهش می‌یابد — سپس تعداد شبکه‌ها را کاهش دهید. سود تعادل ایده آل در هر شبکه بین 0.5٪ تا 2٪ است.

ممنونم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید ، برای استفاده از ربات های کوکوین ابتدا می بایست در این صرافی ثبت نام کنید. ، با کلیک بر روی دکمه زیر به راحتی میتوانید در کوکوین ثبت نام کنید. یاد آوری میکنم که کاربران ایرانی با فیلتر شکن در حال حاضر میتوانند بدون احراز هویت و مشکل از خدمات کوکوین استفاده کنند

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

    پاسخ دهید