بروکر آلپاری (Alpari)

اف اکس اینوست > بروکرها > بروکر آلپاری (Alpari)

در این مقاله به بررسی تفصیلی بروکر آلپاری خواهیم پرداخت و شما را با ویژگی های این بروکر آشنا خواهیم کرد. بروکر آلپاری با توجه به شرایط کاری آن و این امتیاز که هیچ محدودیتی برای کار با مشتریان ایرانی ندارد، یکی از معروف ترین بروکرها در این زمینه در بین ایرانیان محسوب میشود.

معرفی بروکر آلپاری

بروکر آلپاری برای اولین بار در سال 1998 تاسیس شد و تا کنون بیش از 21 سال تجربه در بازارهای مالی دارد. شرکت آلپاری یکی از بروکرهای پیشتاز دنیا است که شهرتی بین المللی در ارائه سیستم های ابتکاری Forex دارد و توانسته طی سال ها فعالیت درخشان اعتماد مشتریانی از بیش از 150 کشور دنیا را به خود جلب کند.

با برخورداری از تکنولوژی مدرن، شرایط عالی معاملات، سال ها تجربه موفق و خدمات غیر قابل رقابت به مشتریان، آلپاری هر آنچه که معامله گران برای معامله موفق در بازار بین المللی نیاز دارند، در اختیار آنها قرار می دهد.

 آلپاری به بیش از 2 میلیون مشتری از 150 کشور جهان خدمات ارائه می دهد و بیش از 80 دفتر در سراسر جهان دارد.

امروزه شرکت آلپاری یکی از بزرگترین بروکرهای بازار فارکس در سراسر محسوب می شود.

آلپاری با استفاده از تجربه بدست آمده در طول سالهای زیاد، به مشتریان خود از جمله ایرانیان طیف گسترده‌ای از خدمات با کیفیت و سرویس‌های نوین برای معاملات آنلاین در بازارهای جهانی ارائه میدهد.

با توجه به شرایط تحریمی ایران در مسائل بین المللی بروکر آلپاری توانسته خدمات خوبی را برای ایرانیان تحت رگوله های معتبر فراهم آورد. و این حیث در بین ایرانیان بسیار محبوب شود.

ویژگی های آلپاری

در بروکر آلپاری علاوه بر امکان افتتاح یا سرمایه گذاری در حساب های پم (کپی تریدینگ)،امکان انتخاب از بین حساب های مختلف نانو، استاندارد،ای سی ان و پرو ای سی ان با بالاترین سرعت سرور و کمترین اسپرد (صفر) در دو پلتفرم متا تریدر ۴ و ۵ با لوریج تا  و امکان حذف سواپ (بهره شبانه)  و نیز معاملات اختیارات دوتایی (باینری آپشن) را دارند و می توانند با حتی کمتر از ۱ دلار حساب خود را فعال نمایند.


در آلپاری برنامه های تشویقی، مسابقات، جوایز و تخفیفات نقدی از قبیل بازگرداندن اسپرد و تبدیل امتیازات به وجه نقد وجود دارد که  از جمله ویژگی های دیگری است که آلپاری را در دنیا و به خصوص بازار ایران متمایز ساخته است.

سال تاسیسرگولهکشورزبان فارسی
1998IFSCمسکو، روسیهدارد
انواع حسابنانواستانداردECNPro-ECNپلتفرم های Alpari
حداقل واریز$۱۰۰$۳۰۰$۵۰۰MT4.MT5.BT
اهرم (لورج)۱:۵۰۰شناور از ۱:۱۰ تا ۱:۱۰۰۰شناور از ۱:۱۰ تا ۱:۱۰۰۰شناور از ۱:۱۰ تا ۱:۱۰۰۰MT4.MT5.BT
روش های پرداختریالی (TC)پرفکت مانیWebMoneyنتلر
قابل انجام از ایران

امنیت سرمایه گذاری در آلپاری

اعتبار یک بروکر را معمولا با عنوانی تحت رگوله بودن می سنجند. رگوله بودن به این معنی است که بروکر مورد نظر تحت نظارت چه سازمان هایی است و مجوز فعالیت خود را از کدام کشور و ارگان دریافت کرده است. در مورد بروکر Alpari این بروکر دارای مجوز های زیر است:

شرکت بین المللی آلپاری نام تجاری Exinity Limited است که تحت نظارت کمیسیون خدمات مالی جمهوری موریس با مجوز سرمایه گذاری به شماره C113012295 می باشد.

آدرس ثبت شده:۵th Floor, 355 NEX Tower, Rue du Savoir, Cybercity, Ebene 72201, Mauritius.

تراکنشهای کارتی از طریق ALL ACCEPT SOLUTIONS LIMITED, با شماره ثبت ۹۸۲۲۷۲۲ و آدرس ۱۷ ENSIGN HOUSE, ADMIRALS WAY, CANARY WHARF, LONDON, UNITED KINGDOM E14 9XQ و شرکت FT Global LTD با شماره ثبت HE 335426 و آدرس Tassou Papadopoulou 6, Flat/Office 22, Ag. Dometios, 2373, Nicosia, Cyprus


برای کلیک بر روی لینک ثبت نام، لطفا فیلتر شکن خود را خاموش کنید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پاسخ دهید