معرفی و بررسی صرافی کوینکس COINEX

اف اکس اینوست > ارزدیجیتال > معرفی و بررسی صرافی کوینکس COINEX

در این مقاله ما اقدام به معرفی و بررسی صرافی کوینکس خواهیم پرداخت. این صرافی به تازگی در بین ایرانیان جای خودش رو باز کرده و با خدمات گسترده ایی که این صرافی ارائه میده میتونه مکانی پر اطمینان برای معاملات ارزهای دیجیتال باری شما باشه.

آشنایی با کوینکس

CoinEx یک صرافی مبادله ای است که در هنگ کنگ مستقر است. بسیاری از مبادلات سکه از هنگ کنگ وجود دارد. هنگ کنگ به نوعی مکه تجارت ارزهای رمزپایه است.

اعضای تیم اصلی CoinEx از شرکتهای برتر اینترنتی و مالی جهان هستند ، از جمله اولین پذیرندگان / متخصصان ارز رمزنگاری شده که دارای تجربه غنی در تحقیق و توسعه ، عملیات جهانی و خدمات در صنعت هستند.

کوینکس با سیستم انطباق تجارت انحصاری و تجربه کاربری عالی خود ، ما به ایجاد یک ارز مبادله ای بسیار امن ، پایدار و کارآمد برای کاربران جهانی اختصاص داده ایم.
در حال حاضر ، ما از چندین زبان مانند چینی ، انگلیسی ، ژاپنی ، کره ای ، روسی و غیره پشتیبانی می کنیم و خدمات تجارت جهانی را در بیش از 100 کشور / منطقه ارائه می دهیم.

از نکات بسیار حائز اهمیت اینه که این صرافی تا به حال نام ایران را در لیست سیاه خودش قرار نداده و همین موضوع باعث شده ایرانیان زیادی جذب این صرافی بشوند، همانطور که میدونید بسیاری از صرافی های خارجی نام ایران را در لیست سیاه خودشون قرار دادن و تا به حال اکانت تعداد زیادی از ایرانی ها در این صرافی ها بلاک شده.

بنابراین با توجه به پشتیبانی کامل این صرافی از ایرانی ها، کوینکس میتونه یک سایت قابل اطمینان برای معاملات ارزهای دیجیتال باشه.

در 2 آوریل 2019 ، CoinEx همچنین چیزی را که آنها “شتاب دهنده” می نامند دوباره راه اندازی کرد. این سرویس برای تبلیغ و کمک به پروژه های بلاکچین ساخته شده است که به نظر متخصصان بورس پروژه های قابل اعتماد و باکیفیتی هستند. معامله گران در این بستر همچنین می توانند در شتاب دهنده مشارکت کنند و با مشارکت در پروژه ، بخشی از سود پروژه را نیز بدست آورند ، به شرطی که به خوبی پیش رود.

مشخصات کلی این صرافی

نام پلتفرم معاملاتیکوینکس -CoinEX
آدرس وبسایت COINEX.COM
تنوع ارزهای دیجتال184 ارز
احراز هویتدارد
پلتفرم معاملاتی وبسایت و اپلیکیشن
روش پرداختارزدیجیتال
پشتیبانی موبایل و چت زنده

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده

مانند بسیاری دیگر از صرافی های رمزنگاری ، CoinEx به کاربران امکان می دهد در سیستم عامل با ارزهای رمزپایه سپرده گذاری ، برداشت یا تجارت کنند. بیت کوین بیش از 12٪ از حجم پلت فرم را تشکیل می دهد. همچنین از چندین altcoin با بازار نسبتاً گسترده ای برای آنها پشتیبانی می کند.

بزرگترین بازارهای آلت کوین Ethereum ، Litecoin و Bitcoin Cash هستند که تعداد زیادی جفت دیگر برای تجارت مشابه دارند. در کل می توانید بیش از 180 سکه را روی سیستم عامل معامله کنید.

در ژانویه 2018 ، صرافی یک توکن بومی CoinEX Token (CET) نیز صادر کرد. این رمز در زنجیره COinEx اجرا می شود که یک زنجیره عمومی است که در سال 2019 راه اندازی شده است. غیر از ارزش ارز ، CET می تواند در زنجیره CoinEx قرار گیرد و دارندگان توکن نیز می توانند از هزینه های معاملات تخفیف بگیرند.

CET یک برنامه خدمات و امتیازات ارزش افزوده است که بر اساس اکوسیستم CoinEx ساخته شده است. همچنین به عنوان گاز در CoinEX Chain عمل می کند و با پروتکل های ERC-20 مطابقت دارد. CET همچنین می تواند به عنوان هزینه های معامله برای هر دو معامله درجا و حاشیه در سیستم عامل استفاده شود ، به شرط داشتن رمزهای کافی.

کارمزدهای صرافی

کارمزد از معاملات

این پلتفرم هزینه های متفاوتی را بین گیرندگان و سازندگان دریافت نمی کند. مدل هزینه آنها در عوض چیزی است که “مدل هزینه مسطح” نامیده می شود. هزینه ثابت ارائه شده 0.20٪ است. این هزینه با میانگین صنعت جهانی مطابقت دارد. ميانگين ميانگين صنعت در حدود 0.20-0.25٪ است ، اگرچه ما شاهد ارزهاي بيشتر و بيشتر به سمت كارمزدهاي حتي كمتر (مانند 0.10٪) هستيم.

کارمزد از درخوست وجه

هزینه برداشت برای هر واحد بیتکوین معادل با BTC 0.00035 است. این هزینه کاملاً کمتر از متوسط صنعت است. متوسط هزینه جهانی برداشت BTC در صنعت جهانی آخرین باری که ما در Cryptowisser یک مطالعه تجربی کامل درباره آن انجام دادیم تقریباً بود. 0.0006 BTC در هر BTC-برداشت. اما امروز ، ما شاهد مبادلات بیشتر و بیشتری هستیم که برای هر برداشت BTC 0.0005 BTC شارژ می شود ، بنابراین می توان ادعا کرد که 0.0005 BTC در حال تبدیل شدن به متوسط صنعت جدید است.

در مجموع ، سطح کارمزد این مبادله با میانگین صنعت جهانی مطابقت دارد یا حتی کمی کمتر از آن است.

معاملات اهرمی در کوینکس

از 24 ژوئن 2019 ، CoinEx شروع به ارائه معاملات اهرمی (در آن زمان تنها BTC / USDT می کند ، اما جفت های معاملاتی بیشتری در ژوئیه 2019 دنبال می شوند). معاملات اهرمی می تواند منجر به بازدهی کل شود اما برعکس – به ضررهای گسترده نیز منجر شود.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم که شما 10،000 دلار در حساب معاملاتی خود دارید و 100 دلار در BTC طولانی مدت شرط می بندید (یعنی افزایش ارزش). این کار را با اهرم 100 برابر انجام می دهید. اگر ارزش BTC در این صورت با 10٪ افزایش یابد ، اگر فقط 100 دلار شرط بندی می کردید ، اگر فقط Bitcoin را نگه داشتید ، 10 دلار درآمد کسب می کردید. اکنون ، وقتی 100 دلار با 100 برابر اهرم شرط می بندید ، در عوض 1000 دلار (990 دلار بیشتر از معامله خود را استفاده نکرده اید) درآمد کسب کرده اید. از طرف دیگر ، اگر ارزش BTC با 10٪ کاهش یابد ، شما 1000 دلار (990 دلار بیشتر از آنچه معامله خود را استفاده نکرده اید) ضرر کرده اید. بنابراین ، همانطور که تصور می کنید ، پتانسیل صعودی بزرگ اما همچنین نزولی عظیم وجود دارد …

دستگاه های پشتیبانی شده

شما برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال علاوه بر نسخه وب میتوانید از طریق گوشی تلفن همراه خود نیز اقدام کنید.
اپلیکیشن کوینکس را میتوانید به صورت رایگان در AppStore برای iPhone یا Google Play برای Androids بارگیری کنید.

آیا کوینکس امن است؟

نرخ رایج کلاهبرداری های رمزنگاری شده باید برای هر کسی در فضای رمزنگاری نگران کننده باشد. با این حال ، بسیاری از سرمایه گذاران برای صیانت از پول خود ، در مبادلات قابل اعتماد و قابل اطمینان آرامش می یابند. امنیت همیشه باید هسته اصلی هر تبادل رمزنگاری باشد و کاربران نیز باید آن را جدی بگیرند.

علاوه بر ناشناسی که ارز رمزپایه ارائه می دهد ، CoinEx فراتر رفته است تا حداکثر امنیت را برای کاربران فراهم کند. این شرکت چندین اقدام پیشگیرانه را برای اطمینان از امنیت دارایی های کاربر و حفظ سطح بالایی از حریم خصوصی انجام می دهد.

امنیت داده های منتقل شده از طریق وب سایت CoinEx از طریق پروتکل انتقال Hypertext safe (HTTPS) حاصل می شود. همچنین از احراز هویت دو عاملی استفاده می کند – هم گوگل تأیید اعتبار و هم کد SMS برای افزودن یک لایه امنیتی بیشتر. این شرکت با یک تیم امنیتی هوشمند همکاری می کند که در مورد حفاظت از وجوه مشتریان رویکردی مبتنی بر ریسک را دنبال می کند.

عملکرد امنیتی دیگری که شرکت تنظیم کرده بازرسی از آدرس های IP است. تیم امنیتی این شرکت بی نظمی در آدرس های IP را ردیابی می کند. هنگامی که آنها متوجه شوند آدرس IP حساب شما مرتباً تغییر می کند ، برای اطلاع رسانی به شما ایمیل یا پیامک دریافت می کنید – در صورت خطر حمله.

همانطور که می دانید ، شما مسئول امنیت حساب خود نیز هستید. ما همیشه کاربران را تشویق می کنیم تا تأیید حساب کامل خود را انجام دهند و از تنظیمات امنیتی کامل ارائه شده توسط هر سیستم عامل استفاده کنند. CoinEx به کاربران اجازه می دهد تا لایه های محافظتی دیگری را برای ارتقا further بیشتر امنیت حساب های خود تنظیم کنند.

اگر به دلیل ربودن حساب خود مشکوک هستید ، می توانید حساب خود را غیرفعال کنید. اگر دیگر از حساب استفاده نمی کنید ، می توانید عملکرد حساب غیرفعال را نیز فعال کنید. با این حال ، در وب سایت راهنمای نحوه تنظیم مجدد آن وجود دارد.

ما به شما توصیه می کنیم که رمز ورود خود را قوی و خصوصی نگه دارید و همیشه از یک آدرس ایمیل ایمن و منحصر به فرد استفاده کنید. همیشه اقدامات حفاظتی قابل ارتقا وجود دارد که می توانید امنیت حساب خود را افزایش دهید.

پشتیبانی کوینکس

تیم پشتیبانی ستون فقرات یک شرکت است زیرا کارگران به شکایات کاربران پاسخ می دهند – چه از طریق چت زنده ، ایمیل یا وب سایت خود. به طور خلاصه ، آنها ارتباط مستقیمی با مشتریان دارند و به عنوان نماینده شرکت عمل می کنند. شرکتی که مشتریان را جدی بگیرد قلب آنها را جلب می کند و بیشتر اوقات بهترین شناخته می شود.

CoinEx به دلیل پاسخ سریع تیم پشتیبانی آنها ، قلب بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. اگرچه این پلتفرم از چت زنده پشتیبانی نمی کند ، آنها سریع به فرم های پشتیبانی ارسال شده توسط مشتریان پاسخ می دهند.

همچنین پشتیبانی از chatbot را ارائه می دهد ، جایی که می توانید مقالات رمزنگاری را جستجو کنید یا سریعتر به س questionsالات ناچیزتر پاسخ دهید. اگرچه به نظر زیاد زیاد نمی رسد ، اما درصورت نیاز به راهنما در پیمایش سایت یا س aالی که نیازی به ارسال فرم درخواست نیست ، به شما کمک می کند.

با این حال ، برای تماس با تیم پشتیبانی ، می توانید به فرم درخواست آنها در وب سایت آنها دسترسی پیدا کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل ثبت شده خود را وارد کنید ، موضوع را وارد کنید ، نوع مسئله را انتخاب کنید و شرح مسئله را وارد کنید. همچنین ، CoinEx از برنامه های تلفن همراه پشتیبانی می کند تا تجربه تجارت راحت و با کیفیت را تسهیل کند.

پس از واریز یا برداشت دارایی ، تیم از طریق پیامک یا ایمیل به شما هشدار می دهد. اعلان به تلفن متصل به حساب شما ارسال می شود تا شخصاً دارایی ها و فعالیت های حساب شما را در زمان واقعی کنترل کند. CoinEx همچنین دارای یک وبلاگ است که در آن کاربران از به روزرسانی های موجود در مورد محصولات ارائه شده توسط شرکت مطلع می شوند.

تیم پشتیبانی CoinEx همچنین محتوای آموزشی را به کاربران سیستم عامل ارائه می دهد. اگرچه آنها مشاوره معاملاتی نیستند ، اما برای اطمینان از داشتن اطلاعات صحیح دارندگان حساب در مورد دنیای رمزنگاری به آنها ارائه می شود. این پلتفرم همچنین دارای یک کتابخانه جامع است که در آن می توانند پاسخ سریع به مسائل جزئی و یک دستورالعمل کوتاه در مورد پیمایش در سایت دریافت کنند.

برای ثبت نام در کوینکس بر روی لینک زیر کلیک کنید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پاسخ دهید