معرفی و بررسی بروکر FXChoice

اف اکس اینوست > بروکرها > معرفی و بررسی بروکر FXChoice

همانطور که میدانید کار در بازارهای جهانی با توجه به تحریم ها برای ایرانی ها دشوار هست. اما بروکرهایی هستند که علیرقم تحریم ها همچنان به ارائه خدمات به ایرانیان ادامه میدهند. بروکر Fxchoice بروکری هست که چندین سال به ایرانیان خدمت رسانی کرده است. در این مقاله به نقد و بررسی معرفی بروکر اف اکس چویس خواهیم پرداخت.

  • سال تاسیس : 2010
  • دفتر مرکزی : بلیز
  • رگوله : FSC
  • حداقل واریزی : 100 دلار
  • حداکثر لوریج : 1:200
  • پلتفرم های معاملاتی : MT4 / MT5
  • واریز و برداشت : کریپتوکارنسی / ریالی / پرفکت مانی / تاپ چنج
  • زبان فارسی : دارد
  • پشتیبانی فارسی : دارد
  • کپی تریدینگ : دارد

چنانچه تمایل دارید در این بروکر ثبت نام کنید بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

FXChoice چیست؟

FXChoice یک کارگزار فارکس و CFD است که بیش از یک دهه در بازار حضور دارد و به عنوان یک شرکت قابل اعتماد در سراسر صنعت شهرت خوبی ایجاد می کند. این شرکت از سال 2010 در تجارت فارکس بوده و دفتر مرکزی آن در بلیز با مقررات چند حوزه قضایی برای اطمینان از پوشش فراگیرتر برای مشتریان خود قرار دارد. FXChoice برای معامله گران از تمام گوشه و کنار جهان فضایی هوشمندانه، دوستانه و شهودی برای دسترسی به بازار فارکس و CFD فراهم می کند.

کارگزار شرایط بسیار رقابتی و شفاف را با یک محیط معاملاتی قابل اعتماد و خدمات مشتری برنده جوایز ارائه می دهد. اسپردها، کارمزدها و مبادلات کم، همراه با اهرم بالا انعطاف پذیر، بروکر اف اکس چویس را به یک کارگزار عالی برای معامله گران تبدیل می کند.

مشتریان FXChoice می توانند بیش از 100 ابزار در پنج بازار، از جمله بسیاری از جفت ارزهای دیجیتال، معامله کنند. این شرکت همچنین دارای چندین برنامه مشارکتی جذاب است، از ابتدایی‌ترین برنامه‌اش که برای ارجاع‌ها پول نقد پرداخت می‌کند، تا «برنامه وابسته» پیشرفته‌تر با برنامه‌های جبرانی متنوع برای هر نیاز. مدیران پول همچنین می‌توانند از حساب MAM شرکت استفاده کنند و به معامله‌گران برتر با پایگاه مشتری غرامت عالی ارائه دهند.

مزایا و معایب FXChoice

FXChoice به دلیل سال ها فعالیت طولانی و موقعیت مستحکم، یک کارگزار قابل اعتماد است. مزایایی که در مورد کارگزار یافتیم در اینجا آمده است:

  • حداقل سپرده 10 دلاری – FXChoice حداقل سپرده بسیار پایینی دارد، که برای کسانی که می خواهند شرایط کارگزار را بدون شکستن بانک آزمایش کنند عالی است.
  • خدمات مشتری – این کارگزار جوایز زیادی را برای مراقبت از مشتری خود دریافت کرده است. آنها واقعاً نیازهای مشتری خود را در مرکز هر کاری که انجام می دهند قرار می دهند.
  • محیط معاملاتی قابل اعتماد – توجه داریم که این کارگزار تقریباً بلافاصله سفارش بازار را اجرا می کند، بنابراین شما هرگز برای پر کردن معامله معلق نخواهید ماند.
  • اهرم انعطاف پذیر – جدیدترین نوع حساب در FXChoice Optimum است که دارای اهرم انعطاف پذیر تا 1:1000 است. ما احساس می کنیم این برای خرده فروشان و تاجران حرفه ای بیش از اندازه کافی است.
  • حداکثر امنیت صندوق – مقررات چند حوزه قضایی FXChoice تفکیک وجوه مشتری را تضمین می‌کند، بنابراین معامله‌گران می‌توانند خیال خود را از امن بودن وجوه خود داشته باشند.
  • سپرده و برداشت – این اغلب یک موضوع دردناک برای معامله گران است، اما FXChoice گزینه های گسترده ای دارد که استفاده از بسیاری از آنها رایگان است.
مزایای معامله با fxchoice
از جنبه منفی، کارگزار عمدتاً بر معاملات FX و CFD متمرکز است و پشتیبانی مشتری فقط 24/5 در دسترس است. همچنین، کارگزار هیچ مجوز جدی ندارد، بنابراین قبل از تصمیم گیری نهایی، مطمئن شوید که تحقیقات کاملی انجام دهید.
مزایامعایب
● شهرت خوب و سالها کارکرد
● پوشش جهانی با تجارت بین المللی
● انتخاب ابزار خوب
● منابع آموزشی خوب
● کارمزدهای پایین و مبادلات
● برنامه های ارجاع و وفاداری خوب
● بدون مقررات سطح بالا، فقط از طریق نهادهای دریایی عمل می کند
● فقط معاملات FX و CFD
● بدون پشتیبانی 24/7
وبسایت FXCHOICE

جوایز

FXChoice به عنوان یک شرکت با شهرت قوی برای مراقبت از مشتری، در دنیای فارکس بی توجه نمانده است. این کارگزار جوایز متعددی را دریافت کرده است، به ویژه برای خدمات مشتری خود، اما همچنین در زمینه های دیگر. ما همچنین متذکر می شویم که این شرکت با ذکر شرایط عالی، پشتیبانی عالی و انتخاب گسترده ای از ابزار، نظرات قوی از مشتریان خود دارد.

جوایز گرفته شده بروکر FXCHOICE

آیا FXChoice ایمن است یا کلاهبرداری؟

نه، FXChoice یک کلاهبرداری نیست، آن مدت طولانی است که خود را به عنوان یک کارگزار قابل اعتماد با سال های طولانی فعالیت و شرایط تجاری عالی تثبیت کرده است. با این حال، این کارگزار در حال حاضر تحت هیچ مجوز جدی فعالیت نمی کند.

  • بدون شک، FXChoice یک خانه امن برای تجارت شما است. این شرکت بیش از 10 سال است که در تجارت است و تنها با بلوغ شرکت قابل اعتمادتر شده است، بنابراین ما مطمئن هستیم که می‌توانید روی تجارت خود در FXChoice تمرکز کنید و نیازی نیست دائماً نگران اعتبار کارگزار خود باشید.
  • کارگزار توسط FSC بلیز و FSA سنت وینسنت و گرنادین تنظیم می شود. مقررات چند حوزه قضایی به FX Choice انعطاف بیشتری در ارائه پوشش به مشتریان خود می دهد. متذکر می شویم که کارگزار موظف است وجوه مشتری را در حساب های جداگانه نگهداری کند و از پروتکل های نظارتی سختگیرانه از جمله AML پیروی کند. کارگزار به طور منظم حسابرسی می شود و طبق شرایط لازم گزارش می شود، که به این معنی است که سطح شفافیت پایداری وجود دارد.
  • اگرچه خدمات FXChoice در سراسر جهان در دسترس است، اما چند کشور وجود دارند که کارگزار نمی تواند مشتریانی را از آنها بپذیرد، از جمله افغانستان، ساموآی آمریکایی، بلیز، اتحادیه اروپا/EEA، گوام، ایران، عراق، کره شمالی، جزایر ماریانای شمالی، پورتوریکو، سودان، جمهوری عربی سوریه، ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده. جزایر ویرجین.

    نتیجه گیری ما را در مورد قابلیت اطمینان FXChoice ببینید:
  • امتیاز ایمنی رتبه‌بندی FXChoice ما برای خدمات خوب در طول سال‌های کار و شهرت بسیار خوب، 6.7 از 0f 10 است. با این حال، این کارگزار از مقامات سطح بالا مجوز ندارد، با این حال مدتهاست که خود را تثبیت کرده و شفافیت و ایمنی خود را ثابت کرده است.

اهرم های FXChoice

Translation is too long to be saved

اهرم ابزار قدرتمند و مفیدی است که ممکن است درآمد شما را افزایش دهد. یکی از ویژگی‌هایی که تجارت فارکس به دلیل محبوبیت دارد، فرصت اهرمی آن است. این بدان معناست که با سرمایه اولیه اندک، شما پتانسیل این را دارید که در معرض دید بسیار خوبی از بازار قرار بگیرید. در این بررسی بیشتر به انواع حساب‌ها خواهیم پرداخت، اما در اینجا لازم به ذکر است که همه انواع حساب‌های FXChoice دارای اهرم مجاز یکسان نیستند.

  • حساب های کلاسیک و پرو دارای حداکثر اهرم بسیار قابل احترام 1:200 هستند که اکثر معامله گران آن را کافی می دانند.
  • با این حال، حساب جدید Optimum به معامله گران اجازه می دهد تا اهرم انعطاف پذیری تا 1:1000 را داشته باشند. ما مطمئن نیستیم که چه کسی به اهرم بیشتری از آن نیاز دارد، اما احتمالاً اقلیت کوچکی خواهد بود.
  • به هر حال، معامله گران نباید خطرات را نیز فراموش کنند. اهرم با فرصت های عالی خود، ریسک ها را نیز به موازات افزایش می دهد. به همین دلیل است که مقامات برجسته جهانی تمایل دارند استفاده از اهرم بالا را محدود کنند. با این حال، هنوز کارگزارانی وجود دارند که اهرم بالایی را ارائه می دهند که به خودی خود جذاب است.
اهرم های بروکر FXChoice
اهرم های بروکر FXChoice

انواع حساب ها

بر اساس آنچه ما پیدا کردیم، FXChoice سه نوع حساب اصلی را ارائه می دهد – Classic، Pro و Optimum جدید. تفاوت اساسی بین انواع حساب ها این است که حساب های کلاسیک و بهینه کمیسیون را در اسپرد ترکیب می کنند. این هزینه‌های تجاری معامله‌گر را ساده می‌کند و یک روش استاندارد در سراسر صنعت است.

از سوی دیگر، حساب‌های Pro رقابتی‌ترین و فشرده‌ترین اسپردها را دارند، اما کمیسیون شامل نمی‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، این حساب بیشتر برای معامله‌گران حرفه‌ای که همیشه به دنبال باریک‌ترین اسپرد هستند، رایج است.

با این حال، کمیسیون این حساب بسیار معقول است و می‌توان آن را با برنامه وفاداری Pips+ به 1.5 دلار در هر لات کاهش داد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، کلاسیک و پرو دارای حداکثر اهرم 1:200 هستند، در حالی که حساب Optimum واقعاً مرزها را با اهرم 1:1000 جابجا می کند.

حساب های سرمایه گذاری FXChoice
حساب های سرمایه گذاری FXChoice

آیا FXChoice یک حساب آزمایشی دارد؟

همانطور که با یک کارگزار جهانی مانند FXChoice انتظار دارید، حساب های آزمایشی به صورت رایگان در دسترس هستند و راهی عالی برای آزمایش شرایط معاملاتی شرکت هستند. حساب‌ها در همه انواع حساب‌ها و پلتفرم‌های FX Choice در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید ببینید کدامیک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

حساب آزمایشی ارائه شده است تا به معامله گران نمایشی از پلت فرم معاملاتی کارگزار ارائه دهد و به معامله گران فرصت معامله در شرایط معاملاتی شبیه سازی شده را ارائه دهد. این بیشتر به معامله گر اجازه می دهد تا قبل از معامله با وجوه واقعی و مواجهه با ریسک واقعی، تجربه بیشتری کسب کند.

معامله گران ممکن است استراتژی های معاملاتی خود را آزمایش کنند و با سرعت خود با پلت فرم معاملاتی آشنا شوند.

ابزارهای معاملاتی

FXChoice طیف گسترده ای از ابزارهای CFD را ارائه می دهد که پنج بازار اصلی را پوشش می دهد: فارکس، کریپتو، شاخص ها، کالاها و سهام. متذکر می شویم که بیش از 100 دارایی مختلف برای تجارت در شرکت وجود دارد، از جمله همه محبوب ترین. ما فکر می کنیم بعید است که FXChoice ابزار معاملاتی انتخابی شما را ارائه ندهد.

  • امتیاز ابزار FXChoice 7.2 از 0f 10 برای یک پیشنهاد ابزار معاملاتی خوب به طور کلی است. با این حال، این پیشنهاد فقط به FX و CDF محدود می شود، در حالی که سایر کارگزاران تنظیم شده فرصت های بسیار گسترده تری را نیز از جمله سهام، آتی ارائه می دهند در حالی که کاملاً تنظیم می شوند.
ابزارهای معاملاتی در اف اکس چویس FXChoice

هزینه های FXChoice

بر اساس یافته های ما، FXChoice شرایط و کارمزدهای معاملاتی سفارشی را ارائه می دهد. کارگزار تمام اسپردها و پورسانت ها را در صفحات مربوط به هر دارایی نمایش می دهد. کارگزار ممکن است برخی کارمزدهای اضافی از جمله کارمزد یک شبه، کارمزد سوآپ و غیره را دریافت کند. علاوه بر این، معامله‌گران ممکن است در صورت نیاز به تبدیل ارز، با هزینه‌های تبدیل ارز مواجه شوند.

هزینه های FXChoice بر اساس آزمایش ما و در مقایسه با بیش از 500 کارگزار دیگر، با امتیاز کلی 6.8 از 10 رتبه بندی شده است. کارگزار برخی از کارمزدها از جمله واریز / برداشت، مبادله و کارمزدهای یک شبه را دریافت می کند، اگرچه آنها نسبتاً کم هستند.

اسپرد

Translation is too long to be saved

تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که FXChoice دارای اسپرد بسیار رقابتی و فشرده است. همانطور که قبلاً بیان کردیم، اسپردها بسته به نوع حساب متفاوت است. حساب‌های کلاسیک و بهینه دارای اسپرد داخلی هستند، اما یکسان نیستند. اکانت کلاسیک فقط از 0.5 پیپ اسپرد دارد، اما اکانت Optimum از 1.5 پیپ شروع می شود.

اسپردهای بالاتر در حساب Optimum با حداقل سپرده پایین و حداکثر اهرم معوق 1:1000 بیش از آن جبران می شود. حساب Pro کمترین اسپرد را دارد که از 0 پیپ شروع می شود، اما کمیسیون را شامل نمی شود (که 3.50 دلار به ازای هر لات یا فقط 1.50 دلار در هر لات برای معامله گران با حجم بالا است که از برنامه وفاداری Pips+ استفاده می کنند).

  • Spread های FXChoice بر اساس مقایسه آزمایشی ما با سایر کارگزاران، با امتیاز کلی 7 از 10 در رتبه بندی متوسط قرار دارند. ما آن را پایین‌تر می‌گذاریم زیرا برای حساب حرفه‌ای، کارگزار کمیسیون‌های بالایی را دریافت می‌کند، با این حال، برای حساب کلاسیک، پورسانت‌ها در اسپردها لحاظ می‌شود و اسپردهای کلی مطابق با استاندارد صنعت است.
جدول اسپردهای FXChoice

واریز و برداشت

حداقل سپرده اولیه 10 دلار در حساب Optimum کارگزار است. حداقل مبلغ برداشت وجود ندارد.

FXChoice طیف گسترده ای از روش های پرداخت را ارائه می دهد که باید اکثر نیازها را برآورده کند. سپرده‌های کریپتو در حال حاضر در FXChoice بسیار جذاب هستند و تا 65 درصد پاداش به مشتریان جدیدی که ارزهای دیجیتال را سپرده‌گذاری می‌کنند، یا تا 50 درصد برای کسانی که ارزهای فیات سنتی را واریز می‌کنند، پرداخت می‌شود. این پاداش‌ها فقط برای 7 روز اول پیوستن به شرکت در دسترس هستند، بنابراین اگر قصد واریز وجه دارید، سریع وارد آن شوید.

روش های واریز و برداشت در FXChoice
  • سپرده‌ها و برداشت‌های FXChoice ما میانگین را با امتیاز کلی 7.7 از 10 رتبه‌بندی کردیم. گزینه‌های تامین مالی متعددی را یافتیم که با کارمزدهای پایین ارائه می‌شوند و در مجموع شرایط خوبی را فراهم می‌کنند. همچنین حداقل سپرده معاملاتی مطابق با استانداردها می باشد

روش های سپرده گذاری

FXChoice از متداول‌ترین روش‌ها استفاده می‌کند، اما روش‌های متنوع دیگری را نیز ارائه می‌کند، بنابراین انتقال پول را آسان‌تر و در دسترس‌تر می‌کند.

بنابراین، گزینه های پرداخت شامل ارائه دهندگان زیر است. با این حال، همیشه بررسی کنید که کدام یک در کشور شما موجود است:

  • واریز ریالی
  • واریز از طریق TC-PAY
  • واریز از طریق PERFECT MONEY
  • واریز از طریق رمز ارز ( Cryptocurrency)

حداقل سپرده FXChoice چیست؟

حداقل سپرده FXChoice 10 دلار است. همچنین، FXChoice هزینه های سپرده از طریق کارت و حواله های سیمی را پوشش می دهد. با این حال، ارائه‌دهندگان پرداخت می‌توانند هزینه‌های احتمالی را طبق کشور مبدا مشتری و قوانین قابل اجرا توسط سایر ارائه‌دهندگان دریافت کنند.

آیا می توانید از FXChoice پول برداشت کنید؟

بله، امکان برداشت پول از معرفی بروکر اف اکس چویس و استفاده از روش های برداشت مشابه با روش های واریز وجود دارد. این کارگزار توصیه می کند وجوه را به همان ارزی که ارز حساب معاملاتی به حساب می آید واریز و خارج کنید. به این ترتیب مشتریان از هرگونه هزینه غیرمنتظره جلوگیری خواهند کرد.

پلت فرم معاملاتی

مشتریان FXChoice بین پلتفرم های محبوب و شناخته شده MT4 و MT5 انتخاب دارند. این پلتفرم‌ها تمام پایه‌هایی را که یک مشتری برای انجام معاملات خود نیاز دارد، پوشش می‌دهد. MetaTrader4 و MetaTrader5 استانداردهای طلایی برای هر معامله‌گری هستند، از جمله معاملات خودکار، تجارت کپی و مشاوران متخصص.

هر دو پلتفرم MT4 و MT5 در ویندوز و مک در دسترس هستند و معامله گران موبایل می توانند پلتفرم مورد نظر خود را با برنامه مربوطه در فروشگاه های iOS و Play در جیب خود دریافت کنند.

ترمینال وب، که برای کاربران MT4 و MT5 در دسترس است، به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به دانلود نرم افزار اضافی، از مرورگر مورد علاقه خود تجارت کنند.

پلتفرم های معاملاتی FXChoice

پشتیبانی مشتری FXChoice

اینجاست که این شرکت واقعاً می درخشد. تحقیقات ما نشان می‌دهد که خدمات چندزبانه مشتری FXChoice به طور مداوم برای مراقبت از مشتری اعطا می‌شود. نظرات مشتریان در مورد سرعت، دقت و دانش کارکنان خدمات مشتریان FXChoice صحبت می کند و ما باید بگوییم که موافق هستیم. این سرویس از طریق چت زنده، ایمیل (بلیط) یا پاسخ به تماس ارائه می شود و 24/5 (آخر هفته ها تعطیل) کار می کند.

  • پشتیبانی مشتری در FXChoice ما بر اساس آزمایش ما با امتیاز کلی 8 از 10 رتبه خوب را کسب می کنیم. ما تیم مشتری را پاسخگو و حرفه ای یافتیم، این تیم پشتیبانی چند زبانه و همه کانالی را ارائه می دهد و آن را حتی برای مشتریان در سراسر جهان در دسترس تر می کند. نکته اصلی این است که 24/7 در دسترس نیست.

نتیجه گیری

تجربه ما با معرفی بروکر اف اکس چویس مثبت بود. این کارگزار بیش از یک دهه است که در این تجارت حضور دارد و بسیاری از معامله گران سال ها با آن کار می کنند، بنابراین در صورتی که معامله گر مایل به معامله با یک کارگزار برون مرزی باشد، ممکن است قابل تامل باشد.

ما خدمات مشتریان آنها را درجه یک، شرایط معاملاتی مثال زدنی، ابزارهای متنوع و تمرکز بر فناوری را خوشایند یافتیم. تمرکز اضافی آنها بر آموزش مشتریان خود به عنوان یک امتیاز واقعی است و نشان می دهد که آنها چقدر برای مشتریان خود ارزش قائل هستند.

با توجه به راهکارهای فنی و پلتفرم های حرفه ای و محبوب MT4 و MT5، عملکرد معاملاتی از کیفیت خوبی برخوردار است. علاوه بر این، معامله گران مبتدی تحصیلات و تجزیه و تحلیل فنی عالی را خواهند یافت که توسط متخصصان توسعه یافته است. چیزی که ما همچنین دوست داشتیم این است که کارگزار تنوع بسیار خوبی از برنامه های سخاوتمندانه مانند برنامه های مختلف ارجاع و وفاداری را نشان می دهد که یک امتیاز عالی برای رکورد شرکت است.

بر اساس یافته‌های ما و نظر کارشناسان مالی FXChocie برای موارد زیر خوب است:

  • معامله گران حرفه ای
  • معامله گران فارکس و CFD
  • معامله گرانی که پلتفرم MT4 یا MT5 را ترجیح می دهند
  • EA در حال اجرا است
  • کپی تریدینگ
  • استارتژهای اسکالپینگ / پوشش ریسک
  • تنوع استراتژی های معاملاتی چندگانه
  • ابزار VPS

چنانچه تمایل دارید در این بروکر ثبت نام کنید بر روی دکمه زیر کلیک کنید:


این بروکر به ایرانی ها خدمت ارائه میدهد؟

بله ، یکی از ویژگی های این بروکر ارائه خدمات به ایرانیان است.

آیا میتوان واریز ریالی در FXChoice انجام داد؟

بله شما به دو طریق میتوانید واریز ریالی را انجام دهید.

آیا اکانت دمو میتوان در اف اکس چویس باز کرد؟

بله شما میتوانید قبل از واریز وجه در این بروکر از حساب دمو استفاده کنید.

آیا پشتیبانی به زبان فارسی دارد؟

بله این بروکر پشتیبانی کامل به زبان فارسی دارد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پاسخ دهید