راهنمای قدم به قدم کپی تریدینگ در آلپاری

اف اکس اینوست > بروکرها > راهنمای قدم به قدم کپی تریدینگ در آلپاری

کپی تریدینگ در بروکر آلپاری با نام سرمایه گذاری در حساب های PAMM شناخته میشود.
در این آموزش ما به صورت قدم به قدم آموزش میدهیم که چطور در بروکر آلپاری بتوانید کپی تریدینگ یا سرمایه گذاری بر روی حساب های PAMM را آغاز کنید.

کپی تریدینگ چیست ؟

خوب خیلی سادست ! کپی تریدینگ به شما امکان می دهد مستقیماً موقعیت های گرفته شده توسط معامله گر دیگر را کپی کنید. شما مقداری را که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید تعیین می‌کنید و به سادگی تمام کارهایی را که آنها انجام می‌دهند به‌طور خودکار در زمان واقعی کپی می‌کنید – وقتی آن معامله‌گر معامله انجام می‌دهد، حساب شما نیز همان معامله را انجام می‌دهد.

شما نیازی به داشتن ورودی در معاملات ندارید و بازدهی یکسانی را در هر معامله به عنوان معامله گر انتخابی خود دریافت می کنید.

کپی ترید یکی از ساده ترین راه ها برای استفاده از دانش تخصصی یک معامله گر دیگر است. همچنین به این معنی است که شما هیچ کنترلی را بر نتیجه از دست نمی دهید. شما هنوز این توانایی را دارید که معاملات را ببندید و در صورت تمایل معاملات جدید را باز کنید. اما با کپی برداری از یک معامله گر دیگر، به طور بالقوه می توانید بر اساس مهارت های آنها درآمد کسب کنید. در واقع هیچ دانش پیشرفته ای از بازار مالی برای شرکت لازم نیست!

تاریخچه کپی تریدینگ

تاریخچه کپی ترید به سال 2005 باز می گردد، زمانی که معامله گران از الگوریتم های خاصی کپی می کردند که از طریق معاملات خودکار توسعه یافته بودند. کارگزاران پتانسیل داشتن سیستم هایی را تشخیص دادند که در آن هر فرد مرتبط با آن معامله گر بتواند به طور خودکار حساب معاملاتی خود را کپی کند. نیازی به نظارت مداوم سیگنال های ایمیل یا تجارت اتاق های چت وجود نداشت. ما فکر می کنیم که آنها درگیر چیزی بودند…

از این میان Etoro و Zulutrade متولد شدند که به معامله گران اجازه دادند تا حساب های تجاری شخصی خود را به پلتفرم خود متصل کنند. معامله گران دیگر مجبور به ارائه استراتژی های خاص خود نبودند. از آن زمان محبوبیت کپی ترید افزایش یافته است.

کپی تریدینگ در آلپاری

در میان بروکرهایی که فارسی زبانان امکان فعالیت و تریدکردن را دارند بروکر آلپاری سیستمی سازمان یافته تر و بهتری برای کپی تریدینگ دارند. کپی تریدینگ در آلپاری با عنوان سرمایه گذاری بر روی حساب های PAMM شناخته میشود.

هر حساب پم توسط یک مدیر استراتژی (تریدر) مدیریت میشوند. کپی کننده (افراد معمولی) با ثبت نام و انتخاب مبلغ سرمایه گذاری میتوانند معاملات این مدیر را در حساب خودشون کپی کنند و بر اساس سود و زیان آن مدیر پم به نسبت درصد سرمایه گذاری خودشون سود و زیان دریافت کنند.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید مقاله کپی تردینگ چیست؟ و مقاله نکات مهم کپی تریدینگ را مطالعه کنید.

آلپاری امکانات گسترده‌ای برای کپی تریدینگ فراهم کرده است که به شما امکان می‌دهد تا به سادگی استراتژی‌های تجاری موفق را کپی کرده و بهره‌مندی از دانش و تجربه تجار حرفه‌ای شوید. در زیر چند مورد از ویژگی‌های کپی تریدینگ در آلپاری را بررسی خواهیم کرد:

  1. آلپاری CopyTrade: آلپاری به تاجران حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های خود را در پلتفرم CopyTrade آلپاری به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید معامله گران را بر اساس عملکرد، تاریخچه معاملات، و سایر فاکتورهای مرتبط انتخاب کنید و معاملات آن‌ها را به صورت اتوماتیک در حساب خود کپی کنید.
  2. معاملات اتوماتیک: با استفاده از آلپاری CopyTrade، می‌توانید معاملات خود را به صورت اتوماتیک اجرا کنید. این به شما امکان می‌دهد تا به طور مداوم بازار را دنبال کنید و بدون نیاز به ورود دستی به معاملات، از فرصت‌های سودآور بهره‌مند شوید.
  3. انتخاب معامله گران با تجربه: در آلپاری، شما می‌توانید از بین تاجران با تجربه و عملکرد مثبت انتخاب کنید. این امکان به شما اطمینان می‌دهد که معاملات خود را به دست افرادی با دانش و تجربه کافی انجام می‌دهید.
  4. مدیریت ریسک: همچنین، در آلپاری، شما می‌توانید میزان ریسک موردنیاز برای هر معامله را تنظیم کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا سطح مطلوبی از مدیریت ریسک را در معاملات خود حفظ کنید.

با توجه به این امکانات، کپی تریدینگ در آلپاری یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذارانی است که می‌خواهند از تجربه تجار حرفه‌ای بهره‌مند شوند و به طریق هوشمندانه‌تری در بازار فارکس فعالیت کنند. با انتخاب معامله گران مناسب و مدیریت موثر ریسک، می‌توانید به سودآوری بالاتری دست پیدا کنید.

ثبت نام در آلپاری

برای انجام کپی تریدینگ در آلپاری شما در ابتدا نیاز دارید که حساب کاربری خود را در این بروکر بازگشایی کنید جهت انجام این کار بر روی دکمه زیر کلیک کنید :


مراحل گام به گام سرمایه گذاری بر روی حساب های PAMM

حال که در بروکر آلپاری ثبت نام کردید و میخواهید بر روی حساب های پم سرمایه گذاری کنید میتوانید از مراحل گام به گام که در ادامه میخوانید استفاده میکنید.

پیش از این اگر به تازگی به بروکر آلپاری پیوستید نیاز هست که در آن احراز هویت کنید برای آشنایی با مراحل احراز هویت بر روی لینک رو به رو کلیک کنید : مراحل ثبت نام در بروکر آلپاری

  1. انتخاب سرمایه گذاری در حساب PAMM

    در صفحه اصلی پروفایل خود در تب” سرمایه گذاری های من” گزینه ” در حساب های PAMM ” را انتخاب کنید.

    سرمایه گذاری بر روی حساب های PAMM

  2. لیست بهترین حساب های PAMM

    در این مرحله شما لیست بهترین حساب های سرمایه گذاری PAMM رو مشاهده میکنید. چنانچه شما با دیدن این لیست قانع شدید که بر روی یکی از این پروفایل ها سرمایه گذاری کنید، میتوانید بر روی گزینه سرمایه گذاری کلیک کنید.
    نکته بسیار مهم : لطفا توجه داشته باشید لیستی که در این صفحه میبینید بیانگیر خوب و عالی بودن حساب ها نیست.
    بعضی از پروفایل های در ابتدای راهشون خوب عمل میکنند و سپس عملکرد بسیار بدی رو از خودشون نشون میدهند ، حتما میزان تجربه حساب رو مد نظر قرار بدهید.
    در این جدول در ستون از زمان افتتحاح نمایش داده شده مثلا اولین حساب 2217 روز یا به عبارتی 6 سال سابقه فعالیت داشته که میتونه نشان گر تجربه گرداننده این حساب PAMM باشد.
    لیست حساب های PAMM

  3. سرمایه گذاری روی حساب های PAMM

    بعد از کلیک بر روی دکمه “سرمایه گذاری” پنجره ای برای شما باز میشود که شامل برخی از ویژگی های پروفایل مثل عمر و رتبه بندی و میزان کارمزدی هست که مدیر حساب به ازای سود رسانی از شما دریافت خواهد کرد. به طور مثال این پروفایل در صورتی که برای شما سود رسانی داشته باشد و کل میزان سرمایه شما 50 دلار باشد، در پایان دوره 40% از میزان سود شما رو به عنوان کارمزد دریافت خواهد کرد.
    در قسمت “مبلغ سرمایه گذاری ” میزان سرمایه خود را وارد میکنید.
    در قسمت انتقال وجه از : کیف پولی که آن را قبلا شارژ کردید رو انتخاب کنید
    در نهایت بر روی دکمه “سرمایه گذاری ” کلیک کنید.
    سرمایه گذاری در حساب های PAMM آلپاری


پیشنهاد ویژه

چنانچه از قبل در آلپاری حساب کابری دارید و همچنان در تشخیص مناسبترین و بهترین مدیر استراتژی برای کپی تریدینگ دچار تردید هستید میتوانید با ما از طریق تلگرام مشاوره رایگان دریافت کنید.
لینک پشتیبانی تلگرام : @fx_invst

همچنین میتوانید از طریق گفتگوی آنلاین با ما در تماس باشید

خدمات ویژه

اگر قبلا در بروکر آلپاری ثبت نام کرده اید. جهت استفاده از خدمات مشتریان اف اکس اینویست میبایست کد معرفی ما را در قسمت مربوطه وارد کنید. با انجام این کار چناچه مشکلی در این بروکر داشتید، میتوانید پیگیری این مشکل را بر عهده ما بگذارید و همچنین از خدمات کش بک و پیشنهادات ویژه استفاده کنید.

برای وارد کردن کد معرف، لطفا به ویرایش پروفایل خود در آلپاری بروید و در قسمت کد معرف عدد 170000307 وارد و ذخیره کنید.

روش تغییر کد معرف
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]

جهت عضویت در بروکر آلپاری بر روی دکمه زیر کلیک کنید

    پاسخ دهید