ترندهای متاورس در سال 2022: برای بازی های بیشتر و تجربیات مجازی جدید با NFT آماده شوید

اف اکس اینوست > اخبار > ترندهای متاورس در سال 2022: برای بازی های بیشتر و تجربیات مجازی جدید با NFT آماده شوید

در حالی که بازی بزرگ‌ترین نمونه «متاورس» در بخش کریپتو است، ما هنوز در مراحل اولیه بازی‌های بلاک چین هستیم.»
یکی از قابل توجه ترین روندها ممکن است افزایش تجربیات مجازی باشد، چه به صورت پخش آنلاین ویدیوها یا رویدادها، یا در قالب واقعیت مجازی.
مانند بازی در متاورس، این باید شاهد استفاده قابل توجهی از NFT باشد.

متاورس

در حالی که «توکن غیرقابل تعویض» (NFT) ممکن است کلمه سال 2021 دیکشنری کالینز بوده باشد، احتمال زیادی وجود دارد که «متاورس» در رتبه دوم قرار گیرد (کالینز در واقع این کلمه را در وبلاگ خود برای بزرگداشت NFT ها ذکر کرده است). زیرا از زمانی که فیس بوک نام شرکت خود را به متا تغییر داد و تمرکز جدیدی بر توسعه متاورس خود اعلام کرد، تقریباً هر کسی حتی به طور مبهم به فناوری جدید علاقه مند بود، این کلمه بر سر زبان ها افتاد.

در حالی که هنوز مشخص نشده است که چرخش فیسبوک به متاورس چقدر برای این غول رسانه‌های اجتماعی سودآور خواهد بود، اما در حال حاضر برای تعدادی از پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک چین که توانسته‌اند در منلو پارک شروع به کار کنند، بسیار سودآور بوده است. شرکت. از Sandbox (SAND) و Decentraland (MANA) گرفته تا Axie Infinity (AXS) و DeFi Kingdoms، پروژه‌های متاورس متعددی شاهد بوده‌اند که توکن‌های بومی خود در سال 2021 به بالاترین حد خود رسیده‌اند.

و برای چندین چهره متاورس که با Cryptonews.com صحبت می کنند، متاورس مبتنی بر بلاک چین در سال 2022 به رشد سالم ادامه خواهد داد، حتی با وجود رقابت فزاینده از سوی شرکت های غیر رمزنگاری. و در حالی که آنها انتظار دارند که بازی بزرگترین بخش بخش متاورس باقی بماند، رشد NFTها، تجربیات مجازی و جوامع غیرمتمرکز را یکی از ویژگی های تعیین کننده سال 2022 می دانند.

بازی همچنان بزرگترین روند متاورس در سال 2022 خواهد بود

اگر به سه توکن برتر “metaverse” بر اساس ارزش بازار نگاه کنید، خواهید دید که همه آنها مربوط به بازی هستند. این Axie Infinity، Sandbox و Decentraland است، و برای اکثر چهره‌هایی که در صنعت کریپتو و به‌ویژه بخش متاورس فعالیت می‌کنند، بازی همچنان روند غالب خواهد بود.

رهبران تا کنون (Axie، Splinterlands، و غیره) به اندازه کافی خوب عمل کرده اند تا سرمایه جدید قابل توجهی را متقاعد کنند که وارد آن شود – تقریباً هر بازی بلاکچین/متایورس در حال حاضر بدون سؤالی بودجه می گیرد، بنابراین کمبودی وجود نخواهد داشت. بازی های جدیدی که در سال های آینده به بازار عرضه می شوند. وس لویت، رئیس استراتژی شبکه توزیع ویدئوی غیرمتمرکز تتا، گفت: به نظر می‌رسد که بازی‌ها نیز تناسب محصول با بازار را پیدا کرده است، در حالی که سایر موارد استفاده از متاورس هنوز کمی گمانه‌زنانه‌تر هستند و همچنان در تلاش هستند تا مدل کسب‌وکار و مسیر پذیرش خود را کشف کنند. (تتا).

در صحبت از Axie Infinity، الکساندر لارسن، مدیر عامل سازنده آن Sky Mavis، تخمین می‌زند که در سال 2022 شاهد عرضه بازی‌های متاورس بیشتر و بهتر خواهیم بود.

بازی اکسیس اینفینیتیو Axie Infinity

برای ماکسیم بالاشویچ، مدیر عامل و موسس شرکت تحلیل بازار ارزهای دیجیتال Santiment، بازی “قطعا” بزرگترین روند در زیربخش متاورس در سال 2022 باقی خواهد ماند.

به گفته او، موضوعات تغییر خواهند کرد (یا چرخش می‌کنند)، اما روند به سمت «اینترنت ارزش‌های دیجیتال، ایجاد و مالکیت» همچنان در حال تکامل است.

به عنوان نشانه ای از اینکه متاورس مبتنی بر بازی در حال حاضر چقدر بزرگ است (و می تواند در سال 2022 به آن تبدیل شود)، گزارش سالانه Blockchain Game Alliance نشان داد که بازی های مبتنی بر NFT (که عمدتاً نوعی متاورس را شامل می شوند) 2.32 میلیارد دلار درآمد ایجاد کردند. با توجه به اینکه متاورس واقعاً تا اوایل نوامبر افزایش نیافته بود (فیس‌بوک به طور رسمی نام خود را در 28 اکتبر به متا تغییر داد)، این نشان می‌دهد که سال 2022 ممکن است حتی برای بازی‌های مبتنی بر بلاک چین و متاورس‌های آنها بزرگ‌تر باشد.

متا و سایر متاورزهای غیرکریپتو

با توجه به ورود فیس‌بوک/متا به عرصه متاورس ، سال 2022 احتمالاً شرکت‌های جریان اصلی بیشتری را به همراه خواهد داشت که به دنبال پرش به این عرصه هستند. با این حال، چهره‌هایی که در کریپتو کار می‌کنند می‌گویند اگر از بلاک چین و/یا کریپتو به شکل یا شکلی استفاده نکنند، شانس زیادی نخواهند داشت.

متا . تغییر یافته ی فیسبوک

در نهایت، فناوری بلاک چین و فناوری کریپتو، با مسئولیت‌پذیری بیشتر شرکت‌ها و ایجاد امکان مالکیت واقعی دیجیتال، صنعت فناوری را بر سر خود متحول می‌کند. الکساندر لارسن گفت: شرکت‌هایی که در این فضا موفق‌ترین شرکت‌ها هستند، شرکت‌هایی هستند که اصیل هستند و می‌خواهند همه چیز را برای کاربران خود تغییر دهند، نه اینکه فقط به این موضوع بپرند.

لارسن همچنین می‌افزاید که Sky Mavis نگران ورود شرکت‌های غیر رمزنگاری به این فضا نیست، به این دلیل که برنامه‌هایی مانند Axie Infinity احتمالاً از هر چیزی که شرکتی مانند Meta می‌تواند ارائه دهد، فراتر خواهند رفت.

«Axie Infinity بسیار بیشتر از یک بازی است، اما یک کشور دیجیتالی تحت رهبری جامعه با اقتصاد واقعی است که تأثیر زیادی بر زندگی در همه جا دارد. ما توانسته‌ایم میلیون‌ها نفر را از طریق تجربه‌ای سرگرم‌کننده، در دسترس و نوستالژیک وارد ارزهای دیجیتال کنیم، و [من] معتقدم که این فقط آغاز موجی است که جهان را فرا خواهد گرفت.»

ماکسیم بالاشویچ نیز با وجود اذعان به این که بسیاری از شرکت‌ها «مطمئناً تلاش خواهند کرد» درگیر فراوجه شوند، به همین ترتیب خوش‌بین است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پاسخ دهید

Index