بررسی 3Commas | ربات معاملاتی کریپتو | جوانب مثبت منفی [2022]

اف اکس اینوست > ارزدیجیتال > بررسی 3Commas | ربات معاملاتی کریپتو | جوانب مثبت منفی [2022]

این بررسی به 3Commas، یک پلتفرم معاملاتی آنلاین ارزهای دیجیتال برای مبتدیان و متخصصان می‌پردازد. به طور خاص، ما بررسی خواهیم کرد که چرا 3Commas در میان معامله گران رمزارز محبوب است، ویژگی ها، ایمنی و رویکرد امنیتی آن، به علاوه مزایا و معایب آن. این بررسی همچنین یک فرآیند گام به گام دقیق برای ایجاد یک حساب کاربری با این سرویس را تشریح می کند.

Translation is too long to be saved

درباره Commas 3

3commas یک پلتفرم اتوماسیون تجارت در رمزارز است که در سال 2017 توسط یوری سوروکین، اگور رازوموفسکی و میخائیل گوریونوف راه اندازی شد. سرویس ربات تجارت کریپتو که دفتر مرکزی آن در تالین، استونی است، یکی از رهبران بازار در بخش خود است و در حال حاضر به بیش از 220000 کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. به گفته بنیانگذاران آن، 3Commas برای کمک به حل مشکل تجارت ارزهای دیجیتال در چندین پلتفرم دیجیتال ایجاد شده است. این سرویس کاربران را قادر می سازد تا معاملات و سبدها را در بیش از 18 صرافی پشتیبانی شده و بیش از 2000 جفت معاملات ارز دیجیتال مدیریت کنند.

با 3Commas، کاربران به مجموعه ای از خدمات، از جمله ردیابی پورتفولیو، هوشمند، کاغذ، و تجارت اجتماعی، به علاوه یک کیف پول رمزنگاری با پشتیبانی از بیش از 45 بلاک چین دسترسی پیدا می کنند.

به طور خلاصه، کاربران 3Commas به برخی از ویژگی های کلیدی زیر دسترسی دارند:

  1. تجارت هوشمند – 3Commas به کاربران خود مجموعه ای از ابزارهای معاملاتی ارائه می دهد که آنها را قادر می سازد تا در چندین صرافی معامله کنند، چندین موقعیت را بدون زحمت حفظ کنند و حتی به انواع سفارش هایی که در برخی از پلتفرم های معاملاتی پشتیبانی نمی شوند مانند “Take Profit”، “Multiple Take Profit Targets” دسترسی داشته باشند. ‘ و ‘Trailing Take Profit’;
  2. ردیابی پورتفولیو – سرویس معاملات خودکار به کاربران خود امکان می دهد تا با استفاده از ویژگی API دارایی های خود را در بیش از 18 صرافی رمزنگاری نظارت و مدیریت کنند.
  3. تجارت کاغذی – 3Commas یک حساب معاملاتی مجازی ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند استراتژی های معاملاتی خود را بدون به خطر انداختن سرمایه خود آزمایش کنند. تجارت کاغذی به کاربر امکان دسترسی به داده های تاریخی و قیمت لحظه ای را در یک محیط کنترل شده برای آزمایش و تکرار می دهد. این ویژگی نه تنها برای مبتدیان بلکه برای معامله گران خبره نیز بسیار مهم است.
  4. آموزشگاه تجارت – مبتدیان مبتدی در تجارت ارزهای دیجیتال به مطالب آموزشی از جمله راهنماها، آموزش‌ها و پست‌های وبلاگ با نکات و ترفندهایی در مورد چگونگی بهبود مهارت‌های خود دسترسی دارند. کاربران همچنین یاد می گیرند که چگونه از 3Commas به طور موثر استفاده کنند.
  5. تجارت اجتماعی – یکی از ویژگی های منحصر به فرد ارائه شده توسط 3Commas این است که کاربران می توانند موقعیت ها و پورتفولیوهای معامله گران دیگر را ردیابی و تکرار کنند. کاربران می توانند از طریق سرویس سیگنال های رمزنگاری، خرید، فروش یا به سادگی استراتژی های تجاری برنده خود را به اشتراک بگذارند.
ویدیوی پیشنهادی: 3Commas.io توضیح داده شده است

چرا معامله گران رمزارز از 3Commas استفاده می کنند؟

با رشد و تکامل صنعت و سخت‌تر شدن رقابت، 3Commas با معرفی محصولات جدیدتر به دنبال حفظ موقعیت خود در بازار، فعالانه نوآوری کرده است. اگرچه تجارت الگوریتمی برای چندین دهه وجود داشته است، حتی قبل از اختراع بیت کوین در سال 2009، و بنابراین معامله گران باتجربه از مزایای معاملات خودکار قدردانی می کنند. آنها ترجیح داده اند از خدمات ربات معاملاتی مانند 3Commas استفاده کنند زیرا:

  • زمان کارآمد: این ربات ها به معامله گران کمک می کنند تا کارهای بیشتری را با زمان کمتر انجام دهند. یک معامله گر می تواند یک «راه اندازی و فراموش کردن استراتژی خود» را اتخاذ کند، که به نرم افزار اجازه می دهد موقعیت ها را به طور خودکار باز و بسته کند. کاربران 3Commas می توانند چندین موقعیت را در بیش از 18 تبادل مختلف به طور همزمان از یک رابط واحد مدیریت کنند.
  • افزایش پتانسیل سود: تجارت به طور الگوریتمی تصمیم گیری احساسی را کاهش می دهد که اغلب با زیان بازار همراه است.
  • تجارت اجتماعی: کاربران 3Commas به ویژگی‌هایی مانند تجارت اجتماعی دسترسی دارند که در آن معامله‌گران با تجربه کمتر می‌توانند استراتژی‌ها و مجموعه‌ای از کارشناسان را ردیابی کنند، موقعیت‌های بازار و تکنیک‌های مدیریت پورتفولیو خود را یاد بگیرند و کپی کنند.

این مزایا منحصر به 3Commas نیست، با این حال، برخی از ویژگی های منحصر به فرد آن عبارتند از:

  • خدمات ابری – 3Commas رابط کاربری خود را به صورت آنلاین میزبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از دستگاه های تلفن همراه و رایانه به طور یکسان با حساب های خود از مکان های راه دور تعامل داشته باشند.
  • رابط کاربری بصری – 3Commas یک رابط کاربری منحصر به فرد و آسان برای استفاده را ارائه می دهد که نه تنها برای متخصصان، بلکه برای مبتدیان نیز ایده آل است.
  • مجموعه ای جامع از ابزارهای معاملاتی – کارشناسان از ابزارهای فراوانی که در اختیار دارند با کاما 3 که به آنها اجازه می دهد تا معاملات بازار، محدود، نقطه و معاملات آتی را در حساب های خود باز کنند، قدردانی می کنند. ویژگی های دیگر عبارتند از بک تست، آکادمی تجارت، تجارت اجتماعی، و غیره.
  • دسترسی – 3Commas در سراسر جهان در ایالات متحده، اروپا، آسیا، آفریقا و اقیانوسیه در دسترس است.
  • کیف پول کریپتو – کیف پول دارایی دیجیتال اضافه شده اخیری است که به کاربران اجازه می دهد تا همزمان با مدیریت پرتفوی خود، ارزهای دیجیتال خود را به طور موقت بر روی پلتفرم ذخیره کنند.

محصولات و ویژگی های کلیدی 3 کاما

1- تجارت دستی

علیرغم اینکه 3Commas یک سرویس معاملاتی الگوریتمی است، چندین عملکرد وجود دارد که به کاربران امکان می دهد معاملات دستی را از طریق ویژگی تجارت هوشمند انجام دهند. این عملکرد برای معامله گران خبره ای که هنوز هم مایلند کنترل معاملات خود را داشته باشند ایده آل است.

عملکرد تجارت هوشمند از چهار ابزار تشکیل شده است که عبارتند از:

  • ادغام TradingView با 3Commas نرم افزار نمودار قیمت TradingView را در رابط خود تعبیه کرده است که به کاربران امکان می دهد تجزیه و تحلیل فنی موثر (TA) را روی هزاران جفت معاملاتی انجام دهند.
  • ویژگی Take Profit and Stop Loss Trailing – این یک ابزار نوآورانه است که کاربران را قادر می‌سازد سطوح سود و توقف ضرر پویا را تنظیم کنند و کاربران را قادر می‌سازد تا سود را به حداکثر برسانند و ضرر را به حداقل برسانند.
  • اهداف فروش چندگانه – با 3 Commas، معامله‌گران می‌توانند اهداف متعددی را برای سودآوری تعیین کنند زیرا به دنبال به حداقل رساندن ریسک و به حداکثر رساندن سود خود هستند.
  • سود همزمان و توقف ضرر – کاربران 3Commas می توانند هر دو سطح سود برداشت و توقف ضرر را در یک معامله به طور همزمان قرار دهند.

2- معامله خودکار با ربات ها

برای معامله گرانی که به دنبال استقلال هستند، این عملکردی است که ممکن است نیازهای آنها را برطرف کند. چندین ربات وجود دارد که برای دستیابی به عملکردهای مختلف برنامه ریزی شده اند و عبارتند از:

  • ربات‌های تک و چند جفتی – اینها دستورالعمل‌های الگوریتمی برای 3 Commas برای باز کردن خودکار یک یا چند موقعیت هستند.
  • الگوریتم های بلند و کوتاه – این ربات ها را می توان برای باز کردن معاملات طولانی یا کوتاه در چندین پلتفرم پشتیبانی شده استفاده کرد.
  • ربات گرید – کاربران را قادر می سازد تا سطوح خرید و فروش را برای چندین معامله آینده تنظیم کنند.
  • ربات DCA – ربات متوسط هزینه دلار برای باز کردن چندین سفارش خرید یا فروش در سطوح از پیش تعیین شده استفاده می شود که امکان خرید پایین تر یا میانگین فروش بالاتر را فراهم می کند.
  • گزینه‌ها و ربات آتی – گزینه‌ها و قراردادهای آتی ابزارهای مالی پیچیده‌ای هستند که فقط توسط تعداد معینی از مبادلات پشتیبانی می‌شوند. 3Commas به کاربران خود امکان می‌دهد معاملات آتی را در صرافی‌هایی مانند Binance، FTX، ByBit و غیره و Options در Deribit تنظیم کنند.

3- سایر ویژگی ها

  • مدیریت پورتفولیو – مدیریت پورتفولیوی شما یک مهارت حیاتی است و 3Commas ایجاد، نظارت، و تعادل و تعادل مجدد دارایی های شما را در مبادلات چندگانه برای سود بهینه ساده می کند.
  • اعلان‌ها – 3Commas ربات‌های تلگرام، ایمیل و مرورگر را ادغام می‌کند تا اعلان‌های بلادرنگ را در مورد معاملات و وضعیت حساب‌ها به کاربران ارائه دهد.
  • سیگنال‌های رمزنگاری – خدمات معاملاتی همچنین شامل بازاری می‌شود که معامله‌گران می‌توانند استراتژی‌ها و راه‌اندازی‌های معاملاتی را به معامله‌گران با تجربه کمتر بخرند و بفروشند.
  • برنامه‌های تلفن همراه – تجربه تجارت 3Commas را دریافت کنید و عملکرد قیمت را در حال حرکت و همچنین توانایی راه‌اندازی ربات‌ها و بستن سفارش‌ها با استفاده از برنامه‌های تلفن همراه موجود در دستگاه‌های iOS و Android را دنبال کنید.
  • بک تست – 3Commas به کاربران خود امکان داد و ستد کاغذی با استفاده از یک حساب مجازی را می دهد که در آن می توانند استراتژی های معاملاتی خود را مجدداً آزمایش کنند یا حتی قبل از شروع به معامله با پول واقعی، تجربه کسب کنند.
  • دفتر سوابق معاملاتی – که به آن مجله تجاری نیز می گویند، از این ابزار برای نگهداری رکوردی از تمام فعالیت های تجاری، از جمله نظرات هر معامله استفاده می شود. برخلاف تاریخچه تجارت، که توسط پلتفرم نگهداری می‌شود، یک دفتر خاطرات تجاری باید حاوی نظراتی باشد که دلیل پشت هر معامله انجام شده (یا اجتناب‌شده) را توضیح دهد.

آیا استفاده از 3Commas ایمن است؟

3Commas طوری طراحی شده است که با حداقل اطلاعات ممکن از کاربران خود کار کند و در نتیجه خطرات امنیتی را کاهش دهد. هکرها اغلب توسط اطلاعات شناسایی شخصی (PII) جذب می شوند، و هر سرویسی که این نوع داده ها را نگه می دارد یا ذخیره می کند یک هدف بالقوه است.

خارج از این طراحی امنیتی، 3Commas چند ابزار ایمنی ضروری را در اختیار کاربران خود قرار داده است، از جمله:

استفاده از اعتبار ورود (ترکیب رمز عبور و آدرس ایمیل)؛

2FA (تأیید هویت عامل دوم).

در پایان، 3Commas کلیدهای API استفاده شده توسط مشتریان خود را برای اتصال به حساب های مختلف مبادله ای خود رمزگذاری می کند. علاوه بر این، سرویس معاملاتی از ابزارهای امنیتی زیر از Cloudflare استفاده می کند:

  • فایروال برنامه های وب
  • حمله ضد DDOS؛
  • رمزگذاری SSL/TLS برای ترافیک وب.


همچنین شایان ذکر است که 3Commas تصمیم گرفته است تا با تدابیر امنیتی قوی، پشتیبانی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال مانند Binance، Kraken، Huobi و Coinbase Pro را فعال کند.

به عنوان مثال، بایننس، کاربران خود را موظف می کند تا هنگام ایجاد کلیدهای API، 2FA را فعال کنند. Kraken یکی از معدود صرافی‌هایی است که هیچ موردی از حوادث امنیتی گزارش نشده است، با توجه به اینکه بیش از یک دهه است که وجود دارد، یک شاهکار چشمگیر است.

با گسترش، اقدامات امنیتی اجرا شده در این مبادلات بزرگ به ایمنی کلی در اکوسیستم 3Commas کمک می کند.

مزایا و معایب 3Commas

مزایا

  • Commas3 از بیش از 18 صرافی اصلی ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.
  • با 50% صرفه جویی اضافی در اشتراک های سالانه، نسبتا مقرون به صرفه است.
  • فهرست کاملی از ویژگی ها را برای فعال کردن تجارت دستی و خودکار ارائه می دهد.
  • این سرویس در سراسر جهان قابل دسترسی است.
  • 3Commas دارای یک رابط کاربری بصری در تمام سیستم عامل ها، از جمله دستگاه های تلفن همراه iOS و Android است.
  • حداقل اطلاعات KYC (مشتری خود را بشناسید) مورد نیاز است.
  • یک آکادمی تجارت برای افراد غیر متخصص و مبتدی برای بهبود مهارت های خود ارائه می دهد.
  • 3Commas یک حساب معاملاتی کاغذی برای بررسی استراتژی های معاملاتی دارد.

معایب

  • 3کاما برای معامله گران با حجم کم مقرون به صرفه نیست.
  • مبتدیان و معامله گران معمولی ممکن است از تمام ویژگی های موجود استفاده کامل نکنند.
  • بدون برنامه دسکتاپ

افکار پایانی

برای بیش از پنج سال، 3Commas در حال تکرار و بهبود پیشنهاد اصلی خود بوده و آن را به یکی از پیشروترین خدمات معاملات ارز دیجیتال خودکار در بازار تبدیل کرده است. این بیشتر ویژگی هایی را که معامله گران حرفه ای در یک پلت فرم معاملاتی به دنبال آن هستند ارائه می دهد و چیزهای کمی دیگر.

اقدامات امنیتی آن برای تجارت ایمن کافی است، اما همه کاربران همچنان باید در برابر حملاتی مانند فیشینگ هوشیار باشند. رعایت استانداردهای بالای بهداشت امنیتی در تمامی پلتفرم های مرتبط با 3Commas به شدت توصیه می شود.

در نهایت، از تالارهای گفتگوی فعال رسانه‌های اجتماعی و اتاق‌های گفتگو که توسط پلتفرم معاملاتی مدیریت می‌شوند، استفاده کنید تا با کاربران دیگر 3Commas ارتباط برقرار کنید و نحوه استفاده بهتر از این سرویس را بیاموزید.

3 Commas چیست؟

3Commas یک پلتفرم تجارت آنلاین رمزنگاری مستقر در تالین، استونی است که در سال 2017 توسط یوری سوروکین، اگور رازوموفسکی و میخائیل گوریونوف راه‌اندازی شد.این ابزارها را برای انجام معاملات دستی و خودکار ارائه می دهد.

آیا 3Commas ایمن است؟

از زمان راه اندازی، 3Commas هیچ حادثه امنیتی مهمی را گزارش نکرده است. اقدامات لازم را برای اطمینان از امنیت سیستم‌ها و حساب‌های کاربران خود، از جمله استفاده از Cloudflare به عنوان ارائه‌دهنده امنیت، انجام داده است. همچنین ابزارهای ایمنی ضروری مانند 2FA را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا به امنیت حساب های آنها کمک کند.

3Commas چقدر قابل اعتماد است؟

تاکنون، کمترین شکایت از مشتریان فعلی در مورد قابلیت اطمینان ارائه دهنده خدمات آنلاین وجود داشته است. این می تواند به این دلیل باشد که این سرویس بیش از پنج سال است که وجود داشته است و به آن زمان کافی برای آزمایش، تکرار و بهبود فرآیندها و سیستم های موجود برای اطمینان از قابلیت اطمینان پیشرو در کلاس می دهد.

3Commas چقدر هزینه دارد؟

چهار بسته قیمت را به مشتریان خود ارائه می دهد: رایگان، شروع، پیشرفته و حرفه ای. بسته رایگان هیچ هزینه ای ندارد اما دارای ویژگی های محدود است. بسته های Starter و Advanced به ترتیب 29 و 49 دلار قیمت دارند، در حالی که بسته Pro 99 دلار است. 50% تخفیف برای پرداخت سالانه در تمام بسته ها وجود دارد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

    پاسخ دهید

    Index