سرمایه‌گذاری 2.8 میلیون دلاری یوتوبری که صفر شد

اف اکس اینوست > اخبار > سرمایه‌گذاری 2.8 میلیون دلاری یوتوبری که صفر شد

در حالی که سقوط Terra باعث شده بسیاری از سرمایه‌گذاران با سردرگمی کامل سر خود را بخارانند، KSI گفت با وجود از دست دادن سرمایه‌گذاری 2.8 میلیون دلاری خود در لونا LUNA، در آرامش است.

یوتیوبر و رپر محبوب بریتانیایی جی جی اولاتونجی، که معمولاً با نام KSI شناخته می شود، اخیراً فاش کرد که در پی سقوط آزاد ارز دیجیتال در چند روز گذشته، بیش از 2.8 میلیون دلار در لونا LUNA از دست داده است. LUNA، توکن بومی اکوسیستم Terra، برای کمک به حفظ پیوند 1 دلاری استیبل کوین الگوریتمی Terra، UST، طراحی شده است. اما زمانی که استیبل کوین در 9 می کاهش یافت و به زیر 40 سنت رسید، این اثر برای LUNA فاجعه بار بود. این ارز دیجیتال تمام ارزش خود را داشت و از 62 دلار در 9 می به صفر رسید.

سرمایه گذاری 2.8 میلیون دلاری LUNA KSI به صفر می رسد

روز سه‌شنبه، زمانی که LUNA هنوز بین 25 تا 30 دلار معامله می‌شد، KSI فاش کرد که با کاهش قیمت خرید کرده و قصد دارد آن را برای مدت طولانی نگه دارد، با این امید که ارز دیجیتال ظرف چند سال بهبود یابد. او گفت که 100000 لونا به ارزش حدود 2.9 میلیون دلار در آن زمان خریداری کرده است.

با این حال، کمتر از 48 ساعت بعد، خواننده رپ در توییتی نوشت که تقریباً تمام سرمایه خود را از دست داده است. ارزش کل موقعیت لونا LUNA او ظرف دو روز به کمی بیش از 1000 دلار کاهش یافت

اظهار نظر های او

این خواننده رپ پس از بازگویی ضررهای خود، نسبتاً خوشبین به نظر می رسید. او مجموعه‌ای از توییت‌های منعکس‌کننده خود را به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که سپاسگزار است که تنها یک تکه هنگفت از پول را از دست داده است و نه چیز دیگری. KSI فاش کرد که او قبل از اینکه کریپتو به اندازه امروز محبوب شود، صرفاً روی کسب درآمد بسیار متمرکز بوده است. او متوجه شد که در جستجوی پول، چیزهایی را که بیشترین اهمیت را داشتند – خانواده، دوستان، میراث و سلامتی‌اش – نادیده گرفته و تا حدودی نابود کرده است. او سپس گفت که پس از پذیرفتن اینکه پول خود را از دست داده است، “بالاخره در صلح” با خودش بود، اما هیچ چیز دیگری.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

    پاسخ دهید