حساب پس انداز لایت فارکس ( سود 20%)

اف اکس اینوست > مقالات > حساب پس انداز لایت فارکس ( سود 20%)

از حساب پس انداز لایت فارکس استفاده کرده و بر روی سپرده خود به ازای هر سال به میزان 20% درآمد کسب کنید. برای جزئیات بیشتر این پست را از دست ندهید.

پس از کسب سود از حساب های معاملاتی خود جایزه ی پولی رایگان را به حساب پس انداز خود واریز کرده تا بر روی آن بهره بگیرید. شما می توانید به شکل سالیانه تا 20% جایزه تشویقی دریافت کنید. نرخ بهره بسته به حجم معاملاتی شما حالت شناور دارد.

برای باز کردن حساب پس انداز لایت فارکس بر روی دکمه زیر کلیک کنید


حساب پس انداز چیست؟

حساب پس انداز یک حساب غیرمعاملاتی است که مشتری LiteFinance می تواند آن را باز کرده و موجودی خود را افزایش دهد تا بتواند بر روی آن سود کسب کند.

سود و بهره ای که درحساب پس انداز به دست می آورید در مقایسه با سود و بهره ی بانکی بالاتر است.


مزایای حساب پس انداز لایت فارکس

  • در حساب خود به دلار آمریکا سپرده واریز کنید
  • نرخ شناور، تا 20%
  • نرخ بهره به حجم معاملاتی شما بستگی دارد
  • پرداخت روزانه ی بهره
  • وجود نداشتن محدودیت حداقلی یا حداکثری برای سپرده
  • امکان برداشت پول در هر لحظه

نحوه ی کارکرد حساب پس انداز لایت فارکس چگونه است؟

  • مشتری موجودی حساب پس انداز خود را در بخش پروفایل مشتری با استفاده از انتقال پول از حساب های معاملاتی خود و یا تنها ساز و کار پرداختی در دسترس افزایش می دهد.
  • مشتری با LiteFinance هر روز معامله انجام می دهد و یا در حساب معاملاتی خود معاملات دیگران را کپی می کند
  • میزان نرخ بهره وابسته به حجم معاملاتی ای است که مشتری در حساب های معاملاتی خود به آن دست یافته است
  • بهره ی سرمایه ای که در حساب پس انداز نگه داری می شود به شکل روزانه محاسبه و پرداخت می شود

بهره ی شناور چگونه محاسبه می شود؟

میزان بهره ی سرمایه ی سپرده گذاری شده به حجم معاملاتی ای بستگی دارد که مشتری توانسته در حساب معاملاتی خود به آن دست پیدا کند.

حداکثر نرخ بهره عبارت است از 20%

بهره ی شناور (در یک سال) به شکلی روزانه بر اساس فرمول زیر محاسبه می شود:فرمول FIR% = (K × L) / T که مطابق آن:

K شاخص مشارکت شرکت است که در سطح ۱۰.۱ تعیین شده است

L تعداد لات های معامله شده و به پایان رسیده در ۳۰ روز گذشته در حساب های معاملاتی مشتری است

T میزان سپرده ی فعلی در حساب پس انداز است که به میزان ۵ درصد افزایش یافته است

مشتری بهره ی محاسبه شده ی سالیانه را به شکل روزانه دریافت خواهد کرد. بهره ی روزانه به شکل زیر محاسبه می شود:فرمول DailySUM = ((Balance × FIR%)/100) / 360 که مطابق آن:

Balance – حداقل تراز یا بالانس حساب پس انداز در روز قبل که بر اساس آن پرداخت روزانه محاسبه می شود.


درصد اعمال شده بر روی سپرده ی حساب چگونه تعیین می شود؟

مشتری برای دریافت بهره ی بیشتر باید به شکلی فعال به معامله بپردازد. هر چقدر مشتری لات های بیشتری را معامله کند نرخ بهره ی شناور بالاتر خواهد بود.

چرا باید معامله ی خود را با LiteFinance انجام دهیم؟

با انتخاب LiteFinance به عنوان کارگزار خود در بازار فارکس از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:


شروط ارائه شده ی مرتبط با خدمات حساب پس انداز لایت فارکس

  1. حساب پس انداز تنها به مشتریانی که از کشور ایران هستند ارائه می شود
  2. حساب پس انداز یک حساب غیرمعاملاتی است که بر روی سپرده به شما سود بهره اعطا می کند
  3. مشتری شرکت LiteFinance تنها می تواند یک حساب پس انداز داشته باشد
  4. تنها مشتریانی که در بخش LiteFinance به طور کامل فرآیند احراز هویت را انجام داده اند می توانند در بخش حساب مشتری و در قسمت MetaTrader حساب پس انداز باز کنند.
  5. حساب های پس انداز را تنها می توان به ارز USD باز کرد
  6. در شرکت LiteFinance حساب های پس انداز را می توان با استفاده از هر یک از روش های پرداختی موجود در حساب مشتری و یا با استفاده از انتقال از حساب های معاملاتی مشتری شارژ کرد6.1 حداقل مبلغی که مشتری می تواند از طریق ساز و کارهای پرداختی در حساب خود سپرده گذاری کند از طریق همین ساز و کارها در حساب مشتری تعیین می شود.6.2 محدودیتی در مورد حداقل مبلغ قابل سپرده گذاری توسط مشتری از طریق انتقال دادن از حساب های معاملاتی وجود ندارد.6.3 شرکت LiteFinance هزینه های سپرده گذاری مرتبط با ساز و کار پرداختی که از آن برای شارژ کردن حساب پس انداز استفاده می شود را در قالب تراکنشی مجزا باز می گرداند.
  7. مشتری هر زمانی می تواند سرمایه ی موجود در حساب پس انداز خود را بدون محدودیت برداشت کند. مطابق قواعد ضدپولشویی شرکت ما تمامی برداشت ها باید از طریق ساز و کار پرداختی ای انجام شود که از آن برای سپرده گذاری انجام شده بود.7.1 حداقل مبلغی که مشتری از طریق ساز و کار پرداختی می تواند برداشت کند از طریق همین ساز و کار در حساب کاربری مشتری تعیین می شود.7.2 حداقل مبلغ قابل برداشت از طریق انتقال به حساب های معاملاتی معادل ۱ سنت است.7.3 شرکت هزینه ی برداشت مرتبط با ساز و کار پرداختی را به هنگام برداشت پول توسط مشتری باز نمی گرداند.
  8. سود بهره ی روزانه بر اساس یک نرخ بهره ی شناور سالیانه به حساب پس انداز واریز می شود.
  9. نرخ بهره هر روزه در ساعت ۰۰:۰۰ (مطابق زمان سرور معاملاتی) بر اساس مبلغ سپرده و حجم معاملاتی ای که مشتری در حساب های معاملاتی خود دارد محاسبه می شود.9.1 از فرمول زیر برای محاسبه ی نرخ بهره ی شناور سالیانه به درصد استفاده می شود:فرمول FIR% = (K × L) / T که مطابق آن:K شاخص مشارکت شرکت است که در سطح ۱۰.۱ تعیین شده استL تعداد لات های معامله شده و به پایان رسیده در ۳۰ روز گذشته در حساب های معاملاتی مشتری استT میزان سپرده ی فعلی در حساب پس انداز است که به میزان ۵ درصد افزایش یافته است9.2 حداکث نرخ بهره ی سالیانه نمی تواند از 20% بیشتر باشد. اگر بهره ی شناور سالیانه ی محاسبه شده از 20% بیشتر شود حداکثر نرخ مجاز اعمال خواهد شد.9.3 سود های پرداختی مرتبط با روز قبلی (DailySUM) در ابتدای هر روز جدید بر اساس فرمول زیر محاسبه می شود:فرمول DailySUM = ((Balance × FIR%)/100) / 360 که مطابق آن:Balance – حداقل تراز یا بالانس حساب پس انداز در روز قبل که بر اساس آن پرداخت روزانه محاسبه می شود.9.4 بهره ی کمتر از ۱ سنت پرداخت نمی شود.9.5 شرکت LiteFinance حق دارد در هر زمانی فرمول محاسبه ی نرخ بهره ی شناور سالیانه یا سطح حداکثری این نرخ را با اطلاع رسانی به مشتری از طریق انتشار یک اعلامیه ی الزام آور در بخش Company news تغییر دهد یا آن ها را بازبینی کند.
  10. حساب های پس انداز (با نرخ بهره ی شناور) به عنوان یکی از خدمات اضافی تحت اختیار شرکت LiteFinance ذیل برنامه ی مشتریان وفادار ارائه شده است. شرکت حق دارد که طرح ارائه ی این حساب ها را بدون ارائه ی دلیل به پایان برساند و یا از ارائه ی آن به برخی مشتریان خودداری کند.
  11. شرکت LiteFinance حق دارد مطابق شرایط زیربهره ی پرداختی به حساب پس انداز را کسر کند. این کسر کردن می تواند شامل استفاده از سپرده ی ورودی اولیه به حساب یا سرمایه ی نگه داشته شده در حساب های معاملاتی باشد:
    • در صورتی که مشتری مفاد مقرراتی مرتبط با خدمات حساب پس انداز شرکت را رعایت نکرده باشد؛
    • در صورتی که مشتری از ساز و کارهای فریبکارانه برای به دست آوردن سود، افزایش نرخ بهره، و یا دور زدن مفاد مقرراتی مرتبط با خدمات حساب پس انداز به شکلی متقلبانه استفاده کرده باشد؛
  12. تمامی مسائل مورد مناقشه بر اساس قواعد ذکر شده در این صفحه و در اسناد مقرراتی شرکت LiteFinance حل و فصل خواهد شد. در صورتی که قواعد و یا اسناد مقرراتی مسئله ای را پوشش نداده باشند، تصمیم گیری با شرکت LiteFinance و تحت صلاحیت انحصاری آن خواهد بود.
  13. طرح درخواست مشتری برای باز کردن حساب پس انداز با نرخ بهره ی شناور به معنی پذیرش شرایط استفاده از این حساب و مفاد اسناد مقرراتی شرکت است و در این حالت مشتری مسوولیت های حاصله از عدم رعایت مفاد و شرایط نامبرده را به طور کامل بر عهده می گیرد.
  14. شرکت LiteFinance با اطلاع رسانی به مشتری از طریق انتشار یک اعلامیه الزام آور در بخش Company news حق اصلاح شروط مرتبط با باز کردن حساب پس انداز (با نرخ بهره ی شناور) را در هر زمانی برای خود محفوظ می دارد. چنین اصلاحاتی به محض انتشار اعلامیه معتبر هستند.

برای باز کردن حساب پس انداز لایت فارکس بر روی دکمه زیر کلیک کنید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پاسخ دهید

Index