معرفی و بررسی صرافی Kucoin

اف اکس اینوست > ارزدیجیتال > معرفی و بررسی صرافی Kucoin

همانطور که میدانید صرافی بایننس احراز هویت کاربران برای فعالیت در سایت خودشون رو اجباری کرده. بنابراین پیدا کردن یک صرافی مطمئن و بدون مشکل برای کاربران ایران در حال حاضر مهم هست. ما در این مقاله سعی داریم که صرافی کوکوین را معرفی و بررسی کنیم. همراه ما باشید.

صرافی کوکوین kucoin

کوکوین چیست ؟

کوکوین یک پلت فرم استثنایی مبادله ارزهای رمزنگاری شده است که توسط مایکل گان و اریک دان تاسیس شده است. این شرکت در سیشل مستقر است. اعضای هیات مدیره در زمینه تجارت مجرب هستند و قبلاً پروژه هایی مانند Ant Financial و iBox PAY را اجرا کرده اند. هدف اولیه در تأسیس KuCoin ایجاد یک بستر امن و آسان برای استفاده برای مخاطبین جهانی برای تجارت سکه های دیجیتال بود.

کوکوین اغلب “تبادل مردم” نامیده می شود. این انتخاب جفت معاملاتی چشمگیر و خدمات مربوط به رمزنگاری را ارائه می دهد. این سیستم در سال 2017 راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از 200 ارز رمزنگاری شده و حدود 400 بازار دارد.

Kucoin دارای ارز رمزنگاری شده خود ، Kucoin Shares (KSC) است. اگر سکه های KSC را در اختیار دارید ، تخفیف چشمگیری در هزینه های معاملات دریافت می کنید و رمزنگاری بیشتری کسب می کنید.

ارز دیجیتال KuCoin در ژانویه 2018 به بالاترین حد خود رسید. ارزش آن بیش از 1.8 میلیارد دلار بود!

KuCoin به داشتن نقدینگی بالا ، بیش از 6 میلیون کاربر ، مجموعه وسیعی از دارایی ها ، فیات ها و خدمات پشتیبانی می کند. حتی اگر تازه وارد بازار معاملات ارزهای رمزنگاری شده هستید ، در استفاده از این پلتفرم با مشکلی روبرو نخواهید شد. رابط کاربری ساده ، کارآمد و شفاف KuCoin جوابگوی شما خواهد بود.

پلتفرم مبادله در لیست 10 شلوغ ترین صرافی های جهان که بیشترین حجم معاملات رمزنگاری را به خود اختصاص داده بود ، در 10 رتبه اول قرار گرفته است.

معاملات ارزدیجیتال در صرافی کوکوین
شمای کلی پلترفرم کوکوین

برخی از مشخصات کوکوین

1 از 4 کاربر رمزنگاری شده امروزه از KuCoin استفاده می کند. میلیون ها نفر به پلتفرم مبادله KuCoin اعتماد می کنند زیرا مجموعه ای چشمگیر از خدمات رمزنگاری مانند معاملات ، راه اندازی فیات ، درآمد غیرفعال ، تأمین سرمایه جمعی رمزنگاری و غیره را ارائه می دهد.

  • حدود 5 میلیون کاربر از 200 کشور جهان دارد.
  • دارای بیش از 200 ارز رمزنگاری شده و بیش از 400 بازار است.
  • این به کاربران اجازه می دهد تا با وام دادن یا واریز پول Pool-X خود رمزنگاری کنند.
  • این پلتفرم زیر مجموعه هایی است که کمترین هزینه را در بازار دارند.
  • آنها توکن های کوکوین سهم (KCS) خود را دارند.
  • این پلت فرم دارای پشتیبانی خدمات 24 ساعته و 7 ساعته مشتریان است. این یک مزیت چشمگیر اضافی است.
  • به شما امکان می دهد به صورت ناشناس معامله کنید. با این حال ، با تأیید حساب خود ، می توانید از ویژگی های بیشتر استفاده کرده و از آن لذت ببرید.
  • این پلتفرم روی رایانه های رومیزی ، Android و iOS به خوبی کار می کند.

مبادله KuCoin منحصراً رمزنگاری به رمزنگاری است که از روش های پرداخت فیات یکپارچه در خدمات خرید Crypto پشتیبانی می کند. میز معاملاتی Simplex ، Banxa و OTC در حال حاضر در Kucoin در دسترس هستند.

ویژگی های اصلی

ما قبلاً در مورد ویژگی های پیشرفته KuCoin به شما گفتیم ، و اکنون در مورد قسمت های مختلف دیگر این پلت فرم صحبت می کنیم. اگر هنوز در سال هستید که آیا KuCoin انتخاب درستی است یا خیر ، به برخی از ویژگی های اصلی KuCoin نگاه کنید تا برای شما روشن شود.

  • پلتفرم کاربرپسند و تعاملی-رابط کاربری KuCoin دارای طراحی معاصر است که در آن معامله گران می توانند از معاملات قوی لذت ببرند. این ویژگی تجارت را برای شما لذت بخش تر می کند.
  • موتور کارآمد – می تواند میلیون ها تراکنش در ثانیه (TPS) را اداره کند.
  • نمودارهای سطح پیشرفته-برای درک عمیق تر استراتژی معاملاتی خود می توانید به دنبال نمودارهای هیجان انگیز و پیشرفته در Kucoin باشید. KuCoin از نمودارهای TradingView استفاده می کند که دارای شاخص هایی نیز هستند که با کمک آنها می توانید به تصمیم گیری برسید.
  • انواع سفارشات: کوکوین سفارشات محدود ، پس از فروش ، توقف ، بازار و کوه یخ را ارائه می دهد.
  • معاملات غیر حضوری: در همکاری با Arwen ، KuCoin اکنون از معامله گر پشتیبانی می کند تا برای افزایش امنیت رمزنگاری خود ، مستقیماً از کیف پول خود معاملات غیرحفظی را انتخاب کند. اگر تجارت غیر حضوری را انتخاب می کنید ، سیستم عامل های مبادله بر پول شما نظارت ندارند. در Kucoin ، شما به عنوان یک معامله گر مالکیت کامل و مسئولیت پول خود را خواهید داشت.
اپلیکیشن صرافی کوکوین

کوکوین و معاملات اهرمی

ویژگی معاملات حاشیه ای تا نوامبر 2019 در دسترس نبود. با استفاده از این ویژگی ، سرمایه گذاران و معامله گران می توانند از وجوه سایر کاربران در Kucoin برای به دست آوردن سرمایه بیشتر استفاده کنند. این به آنها امکان می دهد از موقعیت ها استفاده کنند. در معاملات حاشیه کوکوین ، 15 ارز رمزنگاری شده مانند KCS ، ETH و BTC موجود است.

می توانید از این سرویس معاملاتی برای موقعیت های کوتاه و بلند استفاده کنید. به یاد داشته باشید که افراد با استفاده از وام های قرض گرفته شده می توانند سود خود را افزایش دهند. در عین حال ، آنها همچنین می توانند ضرر هنگفتی را در مقایسه با سرمایه گذاری اولیه انجام شده متحمل شوند. Kucoin دارای 35 جفت تجاری با حداکثر اهرم 10X است.

صرافی کوکوین
معاملات اهرمی در کوکوین

معاملات فیوچرز در کوکوین

KuCoin به طور رسمی معاملات آتی را در ژوئیه 2019 راه اندازی کرد. قبلاً KuMEX نام داشت و نام دیگر آن تجارت قراردادی است. با استفاده از این سرویس ، کاربران قراردادهای استاندارد دارایی های مالی آینده را خرید و فروش می کنند. طبق این سرویس ، خریدار در آینده دارایی ها را با قیمت و زمان مشخص (تاریخ تحویل) خریداری می کند. در مقابل ، فروشندگان باید دارایی را با آن قیمت و زمان خاص تحویل دهند.

به طور کلی ، می توانید قراردادهای حاشیه ای سکه ها را با حداکثر اهرم 100X معامله کنید. این بدان معناست که اگر یک کاربر بتواند تا 10000 دلار قرارداد با تنها 100 دلار در حساب خود معامله کند. دو نسخه مختلف برای معاملات Kucoin Future در دسترس است: یکی برای مبتدیان (حالت Lite) ، و دیگری برای معامله گران با تجربه (حالت Pro).

رابط Lite به کاربران اجازه می دهد تا قراردادهای بیت کوین و اتریوم با حاشیه USDT را معامله کنند. از سوی دیگر ، رابط Pro به کاربران امکان می دهد بین قراردادهای زیر جابجا شوند:

حاشیه USDT: ETC و BTC دائمی است.
حاشیه BTC: BTC دائمی ، BTC فصلنامه 0925 و 1225.

صرافی کوکوین
KuCoin Perpetual Contract

پلتفرم وام دهی کوکوین

بستر وام دهی KuCoin به مشتریان امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده را به کاربران دیگر با نرخ بهره وام دهند. وام دهنده باید جزئیات مبلغ وام و نرخ بهره روزانه را پر کند. این نرخ از 0 تا 0.2 درصد متغیر است. انتخاب شرایط وام می تواند هفت روز ، 14 روز و 28 روز باشد. به طور پیش فرض 28 روز است.

پتلفرم وام دهی صرافی کوکوین
پلتفرم وام دهی

کشورها و زبانهای پشتیبانی شده

دسترسی جهانی KuCoin به سادگی شگفت انگیز است. KuCoin از کشورهایی مانند انگلستان ، ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، سنگاپور ، هند ، ژاپن و غیره پشتیبانی می کند. ارزهای برتر فیات که می توانید با آنها سکه بخرید USD ، EUR ، CNY ، GBP ، CAD ، AUD و بسیاری دیگر است.

17 زبان از جمله انگلیسی ، روسی ، هلندی ، پرتغالی ، چینی (ساده و سنتی) ، آلمانی ، فرانسوی ، ویتنامی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، ترکی ، مالایی ، کره جنوبی ، اندونزیایی ، هندی و تایلندی موجود است. 12 زبان و قیمت مختلف نیز در بیش از 30 ارز فیات موجود است.

پشتیبانی کوکوین

پشتیبانی مشتری در KuCoin کاملاً متمرکز است و از مسائل تجاری شما آگاه است. در صورت نیاز اقدام فوری انجام می دهند. راهنما به صورت شبانه روزی در دسترس است. همچنین بخش سوالات متداول و ویژگی چت زنده را برای حل سوالات خود دریافت می کنید.

پشتیبانی صرافی کوکوین

کارمزد های کوکوین

یکی از دلایل اصلی این که KuCoin کاربران زیادی دارد این است که کمترین هزینه را نسبت به سایر مبادلات altcoin ارائه می دهد. هزینه معاملات Kucoin ساده و سر راست است ، بنابراین درک کاربران برای آنها آسان است

کارمزد معاملات اسپات

در اینجا ، در معاملات اسپات KuCoin ، هر معامله دارای هزینه ثابت 0.1 است که کمتر از متوسط صنعت جهانی است. حجم معاملات 30 روزه کاربران و سهام Kucoin کاهش هزینه های معاملات لحظه ای را تعیین می کند. شما همچنین بر اساس عوامل ذکر شده در بالا ، سایر تخفیف های هزینه معاملات را دریافت می کنید.

شرکت کنندگان در برنامه های سرمایه گذاران نهادی نیز از تخفیف قابل توجهی در هزینه معاملات برخوردار می شوند.

کارمزد صرافی کوکوین
کارمزد معاملات اسپات

کارمزد معاملات فیوچرز

KuCoin Futures دارای نرخ وام های USD/USDT قابل تنظیم است زیرا نرخ های تامین مالی نسبی می تواند مثبت یا منفی باشد. بودجه آتی پس از هر 8 ساعت اتفاق می افتد. در زیر لیست دقیق هزینه های معاملات آینده Kucoin آمده است:

کارمزد صرافی کوکوین
کارمزد معاملات فیوچرز

کارمزد برداشت پول

کمترین هزینه برداشت KuCoin در صنعت رمزنگاری پایین است. هر زمان که کاربر BTC را برداشت کرد ، 0.0004 BTC شارژ می شود. این هزینه زیر سطح صنعت است ، یکی دیگر از کاربران که میلیون ها نفر آن را ترجیح می دهند. هزینه های برداشت بستگی به ارزهای رمزنگاری شده مختلفی دارد که در این پلتفرم موجود است.

کارمزد واریز پول

هزینه های سپرده KuCoin صفر است. این بدان معناست که هیچ پنی از کاربران برای سپرده گذاری معاملات مربوطه نمی گیرد.

محدودیت واریز در کوکوین

شما می توانید تا 2 BTC در 24 ساعت بدون تأیید با محدودیت 1400 دلار برای خرید برداشت کنید. تأیید حساب شما محدودیت برداشت شما را به 100 BTC در 24 ساعت افزایش می دهد و KuCoin شامل 1400 USDT معامله fiat-to-Crypto است. علاوه بر این ، یک گزارش تأیید شده نهادی محدودیت برداشت شما را تا 500 BTC در 24 ساعت و محدوده معاملات شما را به 70،000 USDT ارائه می دهد.

ارزهای دیجیتال لیست شده در کوکوین

طبق CoinMarketCap ، کوکوین دارای بیش از 400 بازار برای ارزهای رمزپایه 200 پوندی مانند BTC ، ETH ، MXR ، DAG ، BCH EOS ، LTC است. علاوه بر این ، می توانید نمادهایی مانند DADI ، KCS ، OMG و غیره دریافت کنید.

از 23 فوریه 2021 ، می توانید از طریق پلتفرم های Simplex ، Banxa و OTC رمزنگاری با 22 ارز فیات اضافه شده را در KuCoin خریداری کنید. ارزهای پشتیبانی شده فیات شامل EUR ، GBP ، RUB ، CNY ، AUD ، KRW ، JPY ، TRY ، VND ، IDR ، CAD ، ZAR ، NZD ، HUF ، ILS ، PLN ، SEK ، CHF ، CZK ، DKK ، NOK است.

کوکوین

حریم خصوصی و امنیت: آیا kuCoin امن است؟

KuCoin امنیت دارایی در سطح بانک را برای اطمینان از امن ترین محیط ممکن برای همه معاملات و دارندگان حساب فراهم می کند.

این برنامه از اقدامات امنیتی مختلفی مانند کیف پولهای کوچک برداشت برای هر دو تقسیم استفاده می کند. این امر برداشت های شما را در زمان وقوع ، احراز هویت چند عاملی پویا ، رمزگذاری چند لایه در سطح صنعت و یک بخش کنترل ریسک داخلی اختصاصی برای اطمینان از ایمن بودن وجوه شما تضمین می کند. تیم KuCoin به طور مرتب بررسی می کند که آیا گروه ها عملیات داده روزانه را با رعایت استانداردهای امنیتی دقیق انجام می دهند یا خیر.

Kucoin در حال حاضر بیش از 6 میلیون کاربر ثبت شده دارد. با بررسی امنیت تجارت خود و اختصاص منابع قابل توجه به افزودن ویژگی های امنیتی جدید ، اعتماد بسیاری دیگر را جلب می کند.

صرافی کوکوین

نتیجه گیری

KuCoin با ایجاد API پیشرفته در معاملات لذت بخش ، شفاف و تعاملی موفق بوده است. حدود 456 جفت معاملاتی برای انتخاب دارد و در حال حاضر رتبه 6 را در “مبادلات ارزهای رمزنگاری شده برتر” دارد.

این یک بستر مبادله نسبتاً جوان در صنعت است که رشد قابل توجهی را تجربه می کند. در حال حاضر به حدود شش میلیون کاربر خدمات رسانی می کند ، که به ما در مورد قابلیت اطمینان این پلت فرم می گوید.

ما تقریباً همه چیز را در این وبلاگ پوشش داده ایم. از نقدینگی KuCoin گرفته تا امنیت تا معاملات ، احتمالاً همه چیز لمس شده است. ویژگی های اصلی ذکر شده در این وبلاگ به شما کمک می کند تا در مورد استفاده از KuCoin تصمیم گیری دقیق داشته باشید.

Kucoin با ویژگی های استثنایی ساخته شده است و بدون شک منحصر به فرد است. بنابراین ، به زودی ، دیدن رهبری KuCoin در صنعت رمزنگاری تعجب آور نخواهد بود.

چنانچه علاقه مند هستید در این صرافی ثبت نام کنید بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

پاسخ دهید