آموزش ویدئویی ثبت نام و آشنایی با روبوفارکس

اف اکس اینوست > مقالات > آموزش ویدئویی ثبت نام و آشنایی با روبوفارکس

در این آموزش به صورت ویدئویی با نحوه ثبت نام و کار با بروکر روبوفارکس آشنا خواهید شد.


روبو فارکس دارای حساب های تجاری (Cent، ECN، Prime، Demo و Islamic) و 6 پلتفرم تجاری متفاوت (MT4، MT5، cTrader، R WebTrade، R MobileTrader و R Trader) می باشد.

روبو فارکس دارای 20 روش پرداخت پول مانند: وبمانی، اسکریل، فسا پی، نلتر، بیت کوین، ویزا، مسترکارت، انتقال بانکی محلی و… می باشد.

دیگر وِِیژگی ممتاز این بروکر نداشتن کمیسیون جهت انجام واریز و برداشت می باشد که امتیازفوق العاده ویژه ای برای شما محسوب خواهد شد.

همچنین تمام مشتریانی که به تازگی در این بروکر ثبت نام کرده اند می توانند از بونوس 30 دلاری خوش آمدگویی روبو فارکس در ازای واریز تنها 10$ به بروکر استفاده کنند.

نکته قابل توج در مورد این بونوس این هست که هیچ گونه شرایط سختی برای تبدیل این بونوس به پول واقعی نیست و شما به آسونی میتونید این پول رو برداشت کنید.

RoboForex به سرمایه گذاران و معامله گران حرفه ای دو پلتفرم سرمایه گذاری CopyFX (کپی معاملات) و PAMM Investment (با سیستم مدیریت ریسک یکپارچه و بهینه سازی سود) را ارائه می دهد.

همچنین این بروکر 12 زبان از طریق چت زنده، تلفن و ایمیل خدمات پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد.و خوشبختانه در این بروکر خدمات به فارسی زبانان هم به صورت کانال و پشتیبانی تلگرام انجام میشه.

روبوفارکس به منظور گسترش دانش و مهارت مشتریان در تجارت خدماتی همچون وبینار، پیش بینی، اخبار تجاری، تجزیه و تحلیل، تقویم اقتصادی و سایر منابع آموزشی را در اختیار آنها قرار می دهد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
قسمت اول

نحوه ثبت نام در روبوفارکس

قسمت دوم

آشنایی کامل با بخش های مختلف بروکر روبوفارکس

جهت ثبت نام در بروکر روبوفارکس بر روی دکمه زیر کلیک کنید

پاسخ دهید