کرونای انگلیسی شاخص دلار را بالا برد

اف اکس اینوست > اخبار > کرونای انگلیسی شاخص دلار را بالا برد

درحالی که انگلستان با نوع جهش یافته ای از ویروس کرونا روبرو شد، افت ارزش پوند شاخص دلار را بالا برد.

به نقل از رویترز، انتشار اخبار جهش ویروس کرونا در جنوب و شرق انگلیس به ویژه در لندن باعث افزایش نگرانی معامله گران از بازگشت کابوس ویروس کرونا شده است. طبق اطلاعات منتشرشده، قدرت شیوع نوع جهش یافته کرونا در انگلیس 9 برابر ویروس قبلی است. اما هنوز کشندگی آن بیشتر از نوع معمولی اعلام نشده است. در پی شیوع ویروس جدید شاهد اعمال گسترده قرنطینه ها در انگلیس بوده ایم. درعین حال بسیاری از پروازهای بین المللی به انگلیس متوقف شده است. به دلیل قرنطینه های جدید در انگلیس زندگی حدود 16 میلیون شهروند انگلیس تحت تاثیر قرار گرفته است. نگرانی اصلی معامله گران این است که ویروس جهش یافته در برابر واکسن ها مقاوم تر باشند. 

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با 0.26 درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح 90.192 واحد بسته شد. نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل 1.129 دلار اعلام شد (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است).

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با 1.2 درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای 1.335 دلار مبادله شد. یورو 0.17 درصد پایین رفت و با ماندن در کانال 1.22به 1.223 دلار رسید.

ارزهای آسیایی

 در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با 0.03 درصد افزایش به 103.423 ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای 1.319 دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل 6.548 یوان چین اعلام

برای آشنایی با انواع بروکرهای ارائه دهنده کپی تریدینگ کلیک کنید





امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پاسخ دهید

Index