تحلیل بنیادی بازار فارکس و بورس سهام اروپا

اف اکس اینوست > اخبار > تحلیل بنیادی بازار فارکس و بورس سهام اروپا

امروز شاخص‌های سهام اروپایی سقوط کرده‌اند. در انگلستان قوانین قرنطینه‌ای جدیدی برای مسافرین معرفی شده که می‌تواند بر صنعت توریسم و تفریحی انگلستان آسیب وارد کند. در بازار فارکس هم جفت ارزها در دامنه محدودی نوسان می‌کنند و بازار روند مشخصی ندارد.
شاخص سهام Stoxx Europe 600 از محدوده منفی بازگشایی شده است. انگلستان مسافرین ورودی از فرانسه، هلند و جمهوری مالت را هم به لیست قرنطینه ۱۴ روز اضافه کرده است. این خبر تأثیر منفی بر بازارهای سهام اروپا گذاشته اما پوند انگلستان واکنش جدی نشان نداده است. یورو هم بعد از هشت هفته رشد متوالی در برابر دلار آمریکا به تعادل رسیده است.

در آسیا بازارهای سهام هنگ‌کنگ و چین رشد کردند. شاخص‌های اقتصادی ماه ژوئیه چین امیدوار کننده بودند. شاخص‌های آتی سهام آمریکا هم وضعیت نسبتاً باثباتی دارند. در بازار اونس طلای جهانی شاهد نوسان بازار در اطراف ۱۹۵۰ دلاری هستیم. سرمایه‌گذاران هنوز هم به تصویب بسته حمایتی جدید آمریکا خوش‌بین هستند. در عین حال شاخص مدعیان بیکاری آمریکا هم به زیر یک میلیون نفر رسیده که خبر خوبی است. امروز توجه بازار به شاخص خرده‌فروشی آمریکا خواهد بود. سرمایه‌گذاران می‌خواهند بدانند که آیا روند بهبود اقتصادی آمریکا ادامه دارد یا خیر؟

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پاسخ دهید